niedziela, 16 września 2012

Skrzynka nr.2 i druga strona przedpokoju



Witajcie :)
Udało mi się wreszcie skończyć drugą skrzynkę (pierwszą możecie zobaczyć kilka postów niżej), która stanęła w przedpokoju. Zamieszkały w niej czapki, rękawiczki i szale. Dzięki temu jesienno-zimową porą będę je miała pod ręką, a przy okazji zwolniła się szuflada w komodzie.


Pomalowałam też drzwi łazienkowe i mogę pokazać Wam, jak wygląda druga część przedpokoju, której w całości jeszcze tu chyba nie zamieszczałam.


Na białej ścianie zawisł zegar, który wcześniej wisiał w pokoju nad stołem, uboższy o cyferki (które wykorzystałam do dekoracji) i przemalowany na czarno.


Marzy mi się jeszcze zmiana oświetlenia na nieco bardziej industrialne. W większej części korytarza (tej w której stoi ławeczka) chciałabym lampę Hektar, a w części mniejszej jakieś reflektorki.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40215206/
W ostatnim czasie dostałam od kilku osób miłe wyróżnienia, o których więcej napiszę w kolejnym poście.
Dziękuję, że zaglądacie.
Miłego niedzielnego wieczoru Wam życzę :)


41 komentarzy:

  1. Skrzynia fantastyczna, zegar mnie zauroczył...jest genialny!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na skrzynię - w sam raz do Twojego przedpokoju, takich schowków nigdy za dużo,
    miłego tygodnia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynka wygląda pięknie- taka w naszych klimatach. W ogóle cały Twój domek pachnie miłością( nawet w detalach, ....chce się tu być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła Tobie ta skrzynka. Szkoda, że u mnie ten pomysł by się nie sprawdzi,zaraz koty by tam spali ;) Przedpokuj wygląda świetnie, zaprasza do mieszkania :)
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam napisać że lampa podoba mi się obłędnie ale chyba bardziej ta większa, ponieważ wygląda jak zabrania prosto z fabryki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też większa podoba się bardziej, niestety jest za duża do mojego przedpokoju.

      Usuń
  6. chyba wszyscy są zauroczeni lampami Hektar! myślałam o nich nad stołem w kuchni (potrzebuję dwóch), ale raczej stanie na czymś srebrnym :-)) wciąż szukam!
    ta skrzynia jeszcze bardziej powaliła mnie na kolana! cudnie Ci wyszła! przedpokój prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. skrzynia jest genialna! strasznie podoba mi się ten napis na niej. A sam przedpokój: słowa uznania:) wszystko wspaniale do siebie pasuje:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale skrzynia!!! Ekstra i do tego bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Industrialnie i praktycznie. Doskonała do przedpokoju ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie .....wszystko idealne.....ściskam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  11. i kolejną skrzynią jestem również zachwycona :D piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, przeczytałam Twój komentarz u mnie, to widzę, że podążamy tą samą drogą:-) trzymam kciuki za rozmowę!
    Rozumiem, że z Łodzi jesteś??:-))
    A korytarz...no tak...jak zawsze u Ciebie...pięknie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu, jestem z Łodzi :) Dziękuję, mam nadzieję, że rozmowa pójdzie po mojej myśli :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Super skrzynia! wymarzona :) cały przedpokój prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzynia ekstra!
    Zegar super wygląda. Nawet bez cyferek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalna skrzynia i cała reszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd Ty bierzesz te skrzynki????? ja też takie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynki przyniósł mi mąż z pracy, dostają w nich jakieś przesyłki :)

      Usuń
    2. zazdraszczam takiego małżona

      Usuń
  17. Ty przynajmniej nie będziesz miała problemów ze znalezieniem czapki czy rękawiczek wychodząc z domu, ja wiecznie szukam... swietna skrzynia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym taka pewna, moja Majka już roznosi szaliki po domu :)

      Usuń
  18. Piękna, klimatyczna... wszystko cudne u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie!!! skrzynka super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna robota! Skrzynka dodaje charakteru zdecydownie. ogromnie podoba mi sie połączenie koloru ciemniejszego drewna z szarościali i czernią - bardzo elegancko wygląda całość! Zdradzisz jaki to kolor bejcy do drewna??:) Orzech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, tak bejca to orzech, tyle że po malowaniu przecierałam jeszcze rozwodnionym czarnym barwnikiem, żeby trochę postarzyć.

      Usuń
  21. Skrzynka wpasowała się idealnie..i cały przedpokój wyglada świetnie:) Brązy fajnie ocieplają przestrzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skrzynia super!!!I lampa idealnie bedzie pasowała do Twojego przedpokoju!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Damarku, skrzynia rewelacyjna, zaczniesz może niebawem robić na zamówienie? Na jedną bym się zapisała, mój mąż niestety takich rzeczy z pracy nie przynosi;)

    Lampa jest piękna, bardzo na TAK jestem w tym temacie:)
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kasiu, że Tobie zawsze chętnie zrobię, ale materiału na razie zabrakło :)

      Usuń
    2. Damarku, to jak materiał się pojawi, proszę o jedną:)))
      Ja Ci w zamian zaoferować nic z takich rzeczy nie mogę, bo w temacie handmade (i nie tylko w tym temacie) bijesz mnie na głowę:)
      Zatem mogę tylko jedno w podziękowaniu - zaprosić do siebie na weekend:)
      Całuję:***

      Usuń
  24. wspaniały masz ten przedpokoj, kochana, naprawdę wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  25. Skrzynia jest super , jest fantastyczna. A przedpokój jest piękny tak jak cała reszta twojego mieszkanka. Jestem jak zwykle zauroczona. Pozdrawiam.

    molucha

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tu u Ciebie i z chęcią będę zaglądać częściej :) Przedpokój piękny, a lampa idealnie będzie pasować (podobny styl ma też lampa FOTO http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40192851/#/40196788).
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super skrzynia! :))) Pozdrawiam spod równie szczęśliwej 13stki! :D

    www.homenjoyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie tu u Ciebie, zadomowię się ;)
    Super skrzynia!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. magiczne te skrzynie. i like it.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, jestem pod wrażeniem Pani domu... mam pytanko odnośnie organizer pod haczykami gdzie Pani go kupiła???

    OdpowiedzUsuń