wtorek, 18 września 2012

Poduszkowe DIY



Bardzo spodobały mi się poduszki w gwiazdki, niestety poszukiwania idealnego materiału zakończyły się niepowodzeniem, znalazłam natomiast ćwieki w kształcie gwiazdek i od razu przyszedł mi do głowy  ten pomysł.
Czarna poszewka + ćwieki + sporo cierpliwości (taaa...)= wymarzona poduszka :)
Ćwieków starczyło jeszcze na drugą poszewkę do majkowego pokoiku, ale ją pokażę innym razem :)


Przy okazji powstała też wiewióra :) Pora zamienić motyle na bardziej jesienne motywy.



Obiecałam też wspomnieć o wyróżnieniach (The Versatile Blogger) jakie dostałam od kolegotki, barbiken i cudawianki


Dziękuję Wam bardzo :))

Według zasad muszę napisać 7 faktów o sobie i wyróżnić 15 kolejnych blogów.

Fakty o mnie:
  1. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, od października będę studentką studiów doktoranckich :)
  2. Jestem (niestety) nadopiekuńczą matką.
  3. Nie lubię piec i gotować, a robienie przetworów to dla mnie koszmar.
  4. Nie mam za grosz cierpliwości, wszystko chciałabym robić, mieć, wiedzieć od razu.
  5. Nie lubię się spóźniać i  gdy ktoś się spóźnia na spotkanie ze mną.
  6. Uwielbiam remontować, malować, przestawiać (ale to już chyba wiecie).
  7. Jestem straszną pesymistką, ale pracuję na tym :))
 Jeśli chodzi o moje nominacje, postanowiłam ich nie przyznawać, ponieważ ciężko mi wybrać spośród tylu fantastycznych blogów, uważam że każda z Was zasługuje na wyróżnienie, za to co robi :))

Miłego dnia :))


38 komentarzy:

  1. od punktu czwartego do siódmego mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna poduszka...super pomysł z gwiazdkami;)
    Gratuluję wyróżnienia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. PODUSZKA SUPER, ALE CHYBA NIE ZA BARDZO DO PRZYTULANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy, niebanalny pomysl! Nie drapie?
    Zreszta jak sie chce do czegos przytulic, mozna wiewiore wziasc. :) Swietnie wyszla! Podziwiam! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie drapie, ćwieki dobrze przylegają, nic się nie zaczepia. Jedynie chłodne są przy pierwszym kontakcie :) Wiewiórę Maja sobie upodobała do przytulania :)

      Usuń
  5. To troszkę więcej o Tobie wiem Damarku :))

    Poducha świetna!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko troszkę Asiu :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Dobrze czegoś się dowiedzieć:)
    ale poduchę zrobiłaś no! te gwiazdki wyglądają genialnie:)))
    zdolniacha z Ciebie jak nic:)
    zapraszam też do siebie na małe żeglowanie i półeczkę na wino jeszcze w stanie surowym:)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy pomysł ......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna poducha, Twoje pomysły mnie z nóg zwalają:)

    Gratuluję wyróżnienia i życzę wielu sukcesów na uczelni:*

    ps. matką nadopiekuńczą jestem i ja (mimo wieku syna), byłam też straszną pesymistką ale lata pracy nad tym spowodowały, że teraz od czasu do czasu pojawia się tylko zwątpienie...;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieziurka mi się podoba a gwiazdki pewnie by obgryzł mój Jogi kotopies :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :D a poduszeczka jest fantastyczna, nie wpadłabym na to, zęby nabić ją ćwiekami :D a tak podpatrzę pomysł w wolnej chwili jeśli mogę :D cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana jak czytam te fakty o Tobie to jakbym ja to pisała tyle tylko, że ja kocham gotowac a od pazdziernika wracam na studia po urlopie macierzynskim:D buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałam dodac ze poduszka jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, choć pierwsza myśl jak przychodzi, to że poducha bardzo NIE przytulna. Ale doczytałam, że ćwieki nie gryzą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje poduszki zawsze mi się podobają, a gwiazdki kocham w każdej postaci. Mamy też ze sobą sporo wspólnego (3,4,5,6,7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł... Ciekawe, jak wygląda poduszka w świetle świec lub lampki... Na pewno pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero teraz przyglądajac się drugi raz zauważyłam,że to ćwieki;)Super pomysł i super to Ci wyszło:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurde, a myślałam, że to materiał taki w gwiazdki :D ale się musiałaś naćwiekować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oobie są przegenialne :) chociaż wiewiór... ach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. motyw gwiazdkowy ode mnie też ostatnio nie chce się odczepić. Dobrze, że nie jestem jedyna:) Poduchy wyszły jak zwykle rewelacyjnie. Jak ty to robisz?
    Aha, zapomniałabym dodać, że trzymam kciuki za studia doktoranckie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie sobie to obmyśliłaś z tymi gwiazdkami0efekt genialny :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z gwiazdkami, poducha wygląda super!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  22. no i masz swoja gwiazdkową poduszkę :)
    kreatywna z Ciebie kobietka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny pomysł!
    Pozdrawiam gorąco
    J.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna poducha, świetny pomysł z tymi ćwiekami. Wiewiórka też jest super, fajne fotki a na nich zrobiłaś fajną prezentację.
    Pozdrawiam i GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA.

    molucha

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiewióra jest powalająca...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też poszukuję od dawna jakiegokolwiek materiału w gwiazdki.. i też bez rezultatu.. choruję też na apaszkę w gwiazdki, znalazłam nawet w jakimś sklepie, ale cena za nią mnie powaliła z nóg.. więc nie ustaję w poszukiwaniach..a Twój pomysł z ćwiekami znakomity !!!! Ale gdzie takie można kupić ???
    Buziaczki dla Ciebie i Lenki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  27. I kolejny świetny pomysł :) Mi na szczęście udało się znaleźć gwiazdkowy materiał w SH :>
    No i ta wiewióra do tego ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super poduchy.
    gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł:) Niedawno sama założyłam blog, gdzie jednym z pierwszych postów jest pomysł na poduszkę. Zapraszam, może znajdziesz ciekawe inspiracje dla siebie:) http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Poducha świetna do tego stopnia, że postanowiłam się oadgapić...:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń