piątek, 21 września 2012

Nowa latarenka



Witajcie :)

Stało się...choróbsko wdarło się nam do domu, cały tydzień walczyłam z gorączką, najpierw Mai, potem swoją. Dziś pierwszy dzień z normalną temperaturą, więc i sił trochę więcej. Niestety katar tak łatwo nie odpuszcza i pewnie jeszcze trochę nas pomęczy. A po tylu dniach w domu żłobkową adaptację będziemy  zaczynać od początku.
 Wczoraj mimo choroby musiałam załatwić parę spraw na mieście, przy okazji zahaczyłam o TK Maxx, a tam na półce stała ONA i czekała na mnie. Nie mogłam jej nie wziąć, no nie mogłam :)))


Od dawna polowałam na taką właśnie latarenkę, dlatego radość z tego zakupu ogromna :)





Pozdrawiam ciepło :)



45 komentarzy:

  1. Latarenka idealnie wygląda na stole, świetna jest! Udany zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna! Moja mama kiedyś znalazła taką samą, tylko większą i białą właśnie w tkmaxx :) Twoja srebrna prezentuje się świetnie na stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko, też widziałam kiedyś takie duże białe, ale czekałam na tę właśnie :))

      Usuń
  3. wspaniała jest ! zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście już jest lepiej :)

      Usuń
  4. Śliczna jest! Ja na swoją odkładam do skarbonki, bo mam już upatrzoną w Home & You, a na jesień wszelkie lampiony wskazane :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jesienią trzeba sobie dogadzać :) Trzymam kciuki, żeby Twoja skarbonka szybko się napełniła :))

      Usuń
  5. też byłam ostatnio w tkmaxx i widziałam sporo podobnych:)
    uwielbiam ten sklep
    Twoja latarenka jest idealna, nie za duża, nie za mała i jeszcze taka srebrna.
    :)))
    zdrowiej szybciutko. Wiem przez co przechodzisz, bo mnie również dopadło...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ograniczam wypady do Tk maxx, bo zawsze z czymś wychodzę :))
      Również dużo zdrówka, u nas już trochę lepiej.

      Usuń
  6. Piękna, szczególnie teraz się przyda na chłodne jesienne wieczory ogrzewając swoim blaskiem pomieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latarnia jest piękna,srebrna w orientalnym stylu,czego chcieć więcej? :)
    Muszę i ja się wybrać do TkMaxxa bo już wieki nie byłam!

    Chciałam jeszcze pochwalić ostatnią poszewkę DIY,jest cudna.Chodzi mi po głowie podobna,tylko mam pewne braki,bo ani czarnej poszewki nie mam anie ćwieków w kształcie gwiazdek :/

    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się wybrać, może i na Ciebie coś czeka :))
      Ćwieki na allegro kupić można.

      Usuń
  8. Wspaniała...choc upieram sie przy bieli ta bardzo mi sie podoba;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Latarenka jest cudna :) czemu ja nigdzie nie mogę znaleźć takiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No przecież skoro na ciebie czekała ,no to trzeba było brać ! :)
    Elegancka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna i idealnie pasuje u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie Wy macie wszystkie ten sklep?!?!??? :))U nas ani widu ani slychu..
    Laterenka jest cudowna i na stole jej chyba najladniej.

    Kuruj sie, wiem co to jest, caly tydzien spedzilam w domu na leczeniu a ucho dalej gluche.
    Mam nadzieje, ze szybko z Mala wrocicie do zdrowia a nowy poczatek w zlobku nie bedzie za ciezki.

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo w Niemczech nie ma?? U mnie jeden tylko, ale dobrze, że jest :)
      My też cały tydzień w domu, ale już jest poprawa :) Dużo zdrówka dla Ciebie również :)

      Usuń
  13. Czy TkMaxx prowadzi sprzedaż internetową?? :) Bo latarenka jest wspaniała. Widzę Damar, że wnętrzarsko podążasz w kierunku moich ulubionych inspiracji - skandynawski styl połączony z nutką orientalnych klimatów :) Super
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym sklepem internetowym to już nie ważne bo... widzę, ze w Krakowie TkMax ma swoje sklepy :) o czym nie miałam bladego pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sprzedaży internetowej nie prowadzą, ale dobrze, że znalazłaś blisko :)

      Usuń
  15. Wspaniala zdobycz, pieknie filtruje swiatlo..:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten Twój stół,bardzo mi się podoba i tak w sumie co byś na nim nie postawiła wszystko świetnie będzie się prezentowało,co nie znaczy,że latarenka mi się nie podoba.Oj podoba i to bardzo :))Poduszka z poprzedniego posta urocza

    OdpowiedzUsuń
  17. dopiero skojarzyłam, że znajoma, która kupuje fajne rzeczy, kupuje je tam gdzie ty!!!! i mam ten sklep 40km od domu!!!
    czekam na męża i jedziemy!!!!!!!!!!! ::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dziwię Ci się, też nie potrafiłabym przejśc obojętnie, bo jest fantastyczna, taka nietuzinkowa...no i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko jak z żurnala. proszę napisz gdzie nabyłaś te cudne krzesła?

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna latarenka - jestem w posiadaniu identycznej w kremowym kolorze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna latarenka :)

    Dużo zdrówka dla Was :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Latarnia jest przepiękna, jesteś szczęściarą, mi też się taka marzy.
    Gratuluję zdobyczy. Spróbuj zastosować na katar i lekkie przeziębienia starą ale dobrą metodę czyli na noc termofor w nogi i dla Ciebie a zwłaszcza dla Mai, polecam. to jest mój najlepszy domowy sposób i do tego działa.
    Pozdrawiam.

    molucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziś sobie zastosujemy, może uda się przegnać ten katar całkowicie :)

      Usuń
  23. byłam w tk, widziałam latarenkę, stwierdziłam, że u mnie nie będzie tak pięknie wyglądać i została w sklepie :)
    w sumie to nic nie kupiłam :( ale dużo rzeczy mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczna!!! I bardzo faaaajna aranżacja w bieli i czerni - latarenka dodaje "tego czegoś":) Współczuję choróbska, wracajcie szybko do zdrowia i formy - u nas to samo:( antoś po 7 dniach złobka ma 10 dni przerwy z powodu anginy (ja przeszłam z nim) i od poniedzialku znów ruszamy...oj będzie ciężko:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Latarenka super się wkomponowała w Twój wystrój domu, bardzo pasuje:)Zdrówka życzę, u mnie też chorujemy. Zuzka na 7 dni w żłobku, już drugi tydzień będzie musiała zostać w domu. Ehh.. cóż na to poradzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna ta latarnia i idealnie pasuje do Twojego m!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne mieszkanko, wspaniałe pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. urocza, faktycznie idealna do waszego mieszkanka:)
    trzymajcie się ciepło!
    pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach ten tkmaxxx, zawsze coś ciekawego można tam znaleźć! Latarenka w marokańskim stylu, to jest zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Latarenka śliczna - zresztą jak wszystko u Ciebie:) życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko u Ciebie!
    zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jej cudownie! Zakochałam się w twoim blogu od pierwszego wejrzenia :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna latarenka! Niech żyje TK-Maxx! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń