piątek, 28 września 2012

Mała przerwa



Witajcie :)
I znów dopadł mnie brak czasu na blogowanie, na zaglądanie do Was, na odpowiadanie na maile, na wszystko.
We wtorek czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna na studia doktoranckie, czas ucieka nieubłaganie, a ja jestem zupełnie nieprzygotowana. A miało być tak pięknie: dziecko w żłobku, mąż w delegacji, cisza, spokój, idealne warunki do nauki...niestety okropne choróbsko wszystko popsuło, ostatnie dwa tygodnie Majka spędziła w domu...o chwili ciszy i spokoju mogłam zapomnieć. Wykorzystuję więc każdą chwilę między zabawą, rysowaniem, budowaniem mostów z klocków i wycieraniem zakatarzonego noska, żeby coś przeczytać, powtórzyć.
Dziś dodatkowo opanował mnie straszny leń, o nauce nie ma mowy, więc w ramach małej przerwy pstryknęłam kilka zdjęć kąta, który rzadko pokazuję...bo nie wygląda tak jakbym chciała (koncepcja zmian oczywiście jest, tylko na realizację musi jeszcze poczekać).


Oczywiście jak na wrzesień przystało, mieszkanie i balkon opanowały wrzosy. 


Poduszką z Ikei pewnie jeszcze nie raz Was pomęczę, zdecydowanie stała się moją ulubioną i mogłabym robić jej zdjęcia wszędzie, np. na tym fotelu. To kolejna z pozycji na mojej (dłuuuuuuuugiej) liście marzeń.


http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20201682/
Dziękuję Wam za to, że zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza :) 

Miłego i spokojnego weekendu :)


30 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki za Twoją rozmowę, na pewno pójdzie Ci znakomicie :) Poducha jest faktycznie bardzo wdzięczna do fotografowania, a fotel z listy marzeń... super! :) Powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie mieszkasz!!! Podziwiam, podziwiam, podziwiam. Zdrowka zycze i odrobiny ciszy i spokoju aby posiedziec nad ksiazkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wrzos, dobrze, że u babci rośnie. Zawsze zrywam i rozstawiam po całym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twoją naukę, mam identycznego lenia. A kąt bardzo mi się podoba, taki uroczy i minimalistyczny...no i ten wrzos :) Również mam upatrzony fotel w IKEA, tyle że biały.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo zdrówka i powodzenia we wtorek !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie mieszkasz, jak zawsze sie zachwycam zestawianiem B&W do tego ten wrzosy jaki piękny!!! Fotel fantastyczny!!! Trzymam kciuki za rozmowę, życzę zdrówka dla córci i spokoju do nauki;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też zauroczyła ta poducha, zupełnie Cię rozumiem, przy małym dziecku trudno znaleźć czas na cokolwiek. Powodzenia na rozmowie!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i poduszka a własciwie poszewka to rzecz której ostatnio nie wzięłam a jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w rozmowie kwalifikacyjnej. Dasz radę. A kącik o którym piszesz jest uroczy, wrzos pięknie się w nim prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. studia doktoranckie - chylę czoła. ja dopiero zacznę pierwszy semestr, całkiem nowe życie, a widząc plan moich zajęć po prostu mi się odechciało :/
    powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę trzymać kciuki za Ciebie, dasz radę na pewno!!!!:) Mnie się kącik podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna ta poducha to prawda...i super klimatyczny kacik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka też bardzo podoba mi się,jest naprawdę prześwietna:) trzymam kciuki aby wszystko się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ pięknie u ciebie :) wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  15. och ta lampa! a poducha jest cudna , u mnie tez juz na liście zakupów. teraz tylko jeszcze muszę wybrać się do ikei ;)
    Pozdrowienia.;>
    p.s. rozmowa z pewnością pójdzie jak z płatka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :)
    Powodzenia na egzaminie. Dasz radę :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Damarku trzymam kciuki, zobaczysz położysz ich tam na łopatki! :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia na rozmowie, z resztą dostaniesz się to pewne ty to zawsze jesteś wykuta, fajne to krzesełko, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki z sił całych - pewna jestem Twojego sukcesu Damarku:)

    Kącik piękny, fotel też, wszystko perfecto, ale już zdążyłam przywyknąć;)

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduszka jest bardzo fotogeniczna, to fakt :-) Fotel napewno pasowałby do Twojego wnętrza. Trzymam kciuki za doktorat! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też trzymam kciuki :) Dużo zdrówka i przypływu chęci do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki.
    Podusia jest na prawdę cudna, też mi się taka marzy.
    Masz przepiękne mieszkanko, więc masz się czym chwalić i tak rób.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Najtrudniej jest się do czegoś zabrać!! Poduszkę mam taką samą :) Życzę powodzenia, zdrówka i oczywiście spełnienia marzeń ;)

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Wam za słowa otuchy :)) Ja niestety nie jestem tak dobrej myśli, ale mam nadzieję, że jakoś pójdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki. Kiedy miniesz drzwi, strach minie, Głowa do góry i do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja uwielbiam tą poduchę i możesz ją zamieszczać w każdym poście:)))
    wrzosy uwielbiam jesienna porą, oj uwielbiam. A mi się kącik podoba!
    trzymam za Ciebie mocno kciuki, niech się uda :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ten kąt jest przecież super!A lampę mam taką samą...:P

    OdpowiedzUsuń
  28. więc powodzenia na rozmowie! :) a ten kącik jest świetny i jak dla mnie nic mu nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń