wtorek, 21 sierpnia 2012

Latarenka i poduszka


Witajcie :)
Decyzja w sprawie lustra podjęta - wraca do sklepu. Pobiegałam z nim po wszystkich kątach i nigdzie się nie wpasowało. Zamierzenie było takie, żeby wprowadzić trochę orientalnego klimatu, niestety ta rama okazała się zbyt przytłaczająca. Na szczęście zostaje mi jeszcze orientalna latarenka z tego samego sklepu :))


Poduszka z Ikea była jedną z pierwszych rzeczy, które rzuciły mi się w oczy w nowym katalogu. Rzadko kupuję poszewki, ale tej nie mogłam się oprzeć. Już stała się moją ulubioną :))



Miłego wieczoru :)



34 komentarze:

  1. Pięknie! Pięknie! Pięknie! Tylko tyle jestem w stanie z siebie wydobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poszewka świetna :D ale latarenka to małe cudo - śliczna i pięknie wykonana - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie orientalne dodatki, a ta poduszka też rzuciła mi się w oczy w Ikea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewka jest świetna, widzę dziś ją już drugi raz na blogach, i chyba muszę przyszykować się na wycieczkę do Ikei :)
    Mi udało się dziś dostać materiał w gwiazdki, więc też szukuje się nowa poszewka :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo gwiazdki też mnie zauroczyły :)

      Usuń
  5. Noooo wow! Jest piekna! ;O) To samo nam wpadlo w oko! :))) Ten dywanik z tej samej serii tez byl fajny, tylko po co te kolory na bokach??!
    A laterenka jest przesliczna!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dywanik fajny, ale te kolorowe zakończenia faktycznie nie potrzebne. Nie wiem czy zniosłabym tyle wzoru na podłodze, dlatego zadowalam się poduszką :))

      Usuń
  6. Latarenka śliczniutka, zresztą wszystko piękne u Ciebie:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Damarku pięknie :) przesyłka dotarła dziękuję bardzo! :* Stoper już się zadomowił :) Dziękuję jeszcze raz! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :) coś czuje, że ta poduszka pojawi się rónież i u mnie ale jej miejsce widzę w sypialni:) jest obłędna. A co do latarenki to małe cudeńko.
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  9. poszewka bomba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Latarenka bardzo mi sie podoba:)
    a ta poszewka z ikei jest bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, mogę godzinami patrzeć na Twoją chatę... Gdybym tak miała kasę ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna ta poszewka..idealnie ja wpasowalas w calosc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Latarenka idealnie pasuje do oddanego lustra, ale skoro jednak było ono za ciężkie to latarenka jest na tyle lekka, że chyba stwarza taką atmosferę o jaką chodziło ;)
    A poduszka? Ech, jak zawsze wszystko (albo prawie wszystko) co z Ikei jest piękne i ona również! Wczoraj byłam w Ikei po meble, ale już niedługo zamierzam wybrać się aby pochodzić za tego typu nowymi drobiazgami! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. oj widze, że ta poducha rzadzi na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie tu u ciebie, a latarenka- suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie, prawdziwie piękne wnętrza i te mieszkalne i te osobowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczerwieniłam się :) Fajnie, że zajrzałaś :))

      Usuń
  17. witaj:) poduchę pokazywała też Dagi:) ale ona popularna! chyba sama się skuszę na jedną:P
    świetnie się komponuje. jaka cudna ta latarenka:) i dobrze zrobiłaś z tym lusterkiem:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że te poduchy będą rozchwytywane :) O lustrze już zapomniałam :))

      Usuń
  18. Damarku, dopiero dziś rano zauważyłam, że chyba ramy na czarne zmieniłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, stare pod spray poszły, nic nie może się zmarnować :))

      Usuń
  19. Widziałaś i czułaś najlepiej czy to lustro pasowało czy nie :) Latarenka także robi wrażenie:) Masz takie piękne mieszkanie, że nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest..idealnie się wpasowała...:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Latarenka tworzy klimat sjesty :)
    Jeszcze raz zapraszam na candy!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty masz już poduszkę , z nowości w ikea a ja nie mam nawet jeszcze katalogu w skrzynce...świetna jest , lubię takie ..

    OdpowiedzUsuń
  24. W weekend wybieram się po poduszkę, bo po obejrzeniu katalogu od razu wpadła mi w oko:)
    Mam identyczny podnóżek, używasz go jako stolika?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kupiłam tą poduszkę. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń