poniedziałek, 20 sierpnia 2012

...


Witajcie :)
Dziś kolejna porcja wakacyjnych "pamiątek" i nie tylko.
Od dłuższego czasu szukałam odpowiedniego młynka do pieprzu i zawsze coś było nie tak, albo cena odstraszająca, albo uszkodzony mechanizm, albo nie taki kształt, kolor. Aż wreszcie znalazłam ten idealny, zupełnie niespodziewanie...na Mazurach :))
Małą miarkę wyszperałam za grosze na starociach. Miałam przemalowywać złoty pasek na czarno, ale chyba tak zostanie.


A na koniec zakup z Tk Maxx. W sklepie zakochałam się w tym lustrze, a ponieważ była tylko jedna sztuka  wzięłam, żeby potem nie żałować. Niestety po przyniesieniu do domu okazało się, że na komodzie, na której planowałam je postawić, nie wygląda tak jak to sobie wyobrażałam. Poza tym rama jest lekko wgięta w kilku miejscach (chociaż to nie jest wielkim problemem, bo da się poprawić).
Zastanawiam się teraz oddać, czy zostawić ? Bardziej skłaniam się ku ODDAĆ. 
A Wy co myślicie?


Miłego wieczoru, a w zasadzie to kolorowych snów :)

 
Ps. Proszę wszystkich, którym zalegam z odpowiedzią na e-mail o cierpliwość, postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości :)

30 komentarzy:

  1. cudeńka znalazłaś na pchlich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! Młynek pierwsza klasa, sama bym taki chciała ;)
    Co do lustra, to nie przepadam za ramami tego typu, ale ku mojego własnemu zdziwieniu tutaj wygląda całkiem fajnie, może to też dlatego, że nie widać całej komody na zdjęciu razem z lustrem lecz jej część, ale na tej części wygląda bardzo uroczo ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie wolę proste ramy i dziwię się, że ta właśnie wpadła mi w oko, widać miłość ślepa jest :))

      Usuń
    2. Ale w tak pięknym domu, gdzie wszystko jest takie zrównoważone i pasuje do siebie, może czasem warto mieć taki wyróżniający się element ;)

      Usuń
  3. Jeśli lustro nie pasuje kolorystycznie - można pomalować na jakiś kolor - poza tym piękne rzeczy kupiłaś - młynek świetny,miarkę mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie jest odpowiednie, ale nie gra z całością.

      Usuń
  4. Mi się lustro bardzo podoba. Miejsce gdzie stoi także, ale fakt, nie widać całej komody więc ciężko stwierdzić jak się ma to w rzeczywistości.

    Zdobycze z pchlego targu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Młynek do pieprzu? Też o takim marzę, super trafiłaś!!! Lustro jest bardzo ładne, ale jak coś Ci nie gra z jego ustawieniem to może oddaj, jeśli da radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie młynek! Rewelacja! A co do lustra - śliczności, ale czy faktycznie pasuje do całości????

    OdpowiedzUsuń
  7. Lustro samo w sobie jest cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny młynek! Lustro tez ładne, chociaż nie w moim stulu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie trafilas na super mlynek, lustro tez ladnie sie reprezentuje, ale zdjecie moze nie pokazywac "prawdy".

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli Ty skłaniasz sie ku ODDAC - oddaj, bo bedzie Cię wkurzało

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta miarka jest FANTASTYCZNA!!!!!!! A lusterko bym zwróciła, nie ma co się na siłę męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja, patrząc na te zdjęcia, nabrałam apetytu na bułeczkę z łososiem?? ;)
    Lustro jest pięęęęękne. Zapewne jeśli nie teraz, to szukałabym dla niego miejsca za czas jakiś, i nie oddała za żadne skarby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miarka - absolutnie cudna, a ten zloty pasek dodaje jej smaczku! Lustro jest przepiękne, ale musisz czuć, że to jest to! Jesli nie pasuje Ci to oddaj, albo sprobuj powędrować z nim po innych częściach domu najpierw...

    I tak OT: przez Twoja kanapkę lecę do lodówki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj:) mmm ale kanapka! a młynek jest rzeczywiście bardzo ładny:))))
    miarkę też upolowałaś elegancką, a ze złotym paskiem wygląda bardzo ciekawie.
    lustro oddaj skoro nie pasuje Tobie do reszty i nie komponuje się tak jak wymarzyłaś, a na dodatek ma uszkodzenia.. idź za głosem serca:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. I młynek , i miarka super!!!!!
    Lustro też jest super ale jeśli czujesz,że jednak nie pasuje, to oddaj...
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Młynek fantastyczny...i miarkę fajna upolowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie już postanowiłaś co zrobić z lustrem?
    Młynek jest świetny! I ja nabrałam chęci na taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Myszko, lustro wraca do sklepu :)

      Usuń
  18. Wszytko piękne, zwłaszcza te miarki.Gdyby ktoś bardzo chciał kupić taki młynek to dziś widziałam identyczny używany w galerii Decobazaar, niestety drogi, bo to produkt francuski(nowy kosztuje do 200 zł).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, mój był o wiele wiele tańszy...i nowy :)

      Usuń
  19. Młynek fantastyczny :) i miarka też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy wynajdujesz Damarku:)
    Co do lustra, hmm, słuchaj serca, dobrze Ci podpowiada;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie bym zostawiła. Piękna jest! :))
    Zapraszam na candy- do wygrania taca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. młynek cudo :) samej mi się marzy taki kształt dokładnie :)
    a lustro jakoś nie do końca - jak możesz oddaj i szukaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Młynek i miarka są wspaniałe! Lustro...jest bardzo ładne, ale jeśli nie jesteś pewna na 100% to daj sobie kilka dni i wtedy zdecyduj.
    Bardzo fajne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń