piątek, 13 lipca 2012

Transferu c.d. i letnie Candy



Metoda transferu nitro tak mi się spodobała, że ciągle powstają nowe poduszki. Największą jej zaletą jest szybkość i łatwość wykonania dowolnego wzoru. Jednymi z ostatnich jakie zrobiłam są poduszka kotek z poprzedniego posta, "worek " z napisami i poduszka z motylami.


Poduszka z motylami miała być przedmiotem Candy, ale pomyślałam, że nagrodą będzie poszewka stworzona na specjalne zamówienie osoby, która wygra (oczywiście w zakresie moich możliwości :)).
Tak więc startujemy!

Zasady uczestnictwa takie jak zawsze:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem, wyrażając tym samym chęć wzięcia udziału w losowaniu,
  2. podlinkować powyższe zdjęcie na swoim blogu,
  3. w przypadku braku bloga, pozostawić swój e-mail.
 Zapisy trwają do 30 lipca. 

Oczywiście jest możliwość wybrania przez zwycięzcę poszewki  w motylki widocznej na zdjęciach.

Zapraszam do zabawy :))
 
 
 Życzę Wam miłego weekendu :)))

187 komentarzy:

  1. Bardzo fajne poduszki.
    Z przyjemnością zapiszę się jako pierwsza do udziału w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejej:)))
    no z miłą chęcią ustawię się w oczekiwaniu na wymarzoną poduszkę Twojego autorstwa! Przepięknie to Tobie wychodzi:) oj przepięknie...ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam sie w kolejce :))
    Pozdrawiam w piątek 13go :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no superowo :)
    czekałam na to candy :D :D :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie transfery na razie nie wychodzą :( może uda mi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te w paski i w motylki są super! :)
    Zapisuję się oczywiście :)

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale byłoby wygrać,bo od dawna marzy mi się taka poduszeczka.Niestety ja w tym temacie noga jestem więc staję w kolejce po szczęście :)

    P.S. Pokój córci śliczny,taki jasny i radosny.I jak widać wcale nie musi opływać w róże by być dziewczęcy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta w motyle :-) Oczywiście zapisuję się do zabawy :-) Ja ostatnio transfery porzuciłam, bo nie wychodzą mi tak, jakbym tego oczekiwała.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam transferu, ale efekty marne, ustawiam się więc po arcydzieło w motylki:-)))
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaaa Lenka mi marudzi o takiego poducho kotka. więc zgłaszam się wszystkimi kończynami moimi i Lenkowymi też, żebyśmy miały większe szanse :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne poduchy :).
    a candy jest doskonałym pretekstem by się w końcu ujawnić.
    również się zapisuję :).
    I dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są :)!!
    a ja w dalszym ciągu nie wiem jak sie robi taki transfer...

    OdpowiedzUsuń
  13. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie zapisuję się. Kiedyś też nitro spróbuję, ciekawe czy też trezba tak się namęczyć jak moim preparatem z allegro.

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się zdecydować: paski, motylki, paski, motylki, to jednak w paski... poproszę w motylki ;)
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. yuppiii! - super, że można będzie wybrać wzór. mi się strasznie podobają te znalisami na szarym lnie :-), więc zapisuję się :-)))) - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci wychodzą te transfery, a candy to super pomysł, na pewno chetnych będzie całe mnóstwo ;)) Wysłałam Ci mail z zaproszeniem na mój prywatny blog. Tam też wkleję Twój banerek, bo oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w zabawie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne cukieraski przygotowałaś:) Zapisuję się:)))
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest czarno-biało, są motyle, jest i Juka w kolejce!
    Pozdrawiam i gratuluję kolejnych cudnych wytworów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też, ja też!!!! Uwielbiam poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się dopisuje....motylki mnie urzekły....
    sylwia161077@gmail.com


    pozdrawiam ciepło.....

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej podusia śliczna:) jeszcze nie bawiłam się nitrem...może uda mi się wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pasiasta jest piękniusia...więc się ustawiam do kolejeczki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy tworzysz :) z przyjemnością spróbuję szczęścia w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuje sie :)
    banerek www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje poduchy są cudne więc chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne te poduchy...zapisuję się z chęcią...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez stane do kolejeczki po te cudownosci!!!!
    Zapraszam tez do siebie
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/07/oddam-w-dobre-rece-zmiana-zasad.html

    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te poduszeczki:))) marzenie:)
    z przyjemnością się zapisuję...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. kto wie, moze piatek 13tego ptrzyniesie mi szczescie?? :-))
    cudawianki@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Poduchy fantastyczne! I naprawdę nie wiem, czy bardziej zachwyca mnie delikatność motyli, czy prostota worka... :-)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po cukierasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się w kolejce po te cuda.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie moge sie napatrzec.. wiec sie zapisuje! :)

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  34. Poszewki szyjesz cudne :).
    Fajnie byłoby wygrać jedną z nich :)
    Pozdrawiam
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Motylki podbily moje serce, zapisuje sie rowniez:-)))
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna ta podusia - wszystkie Twoje pomysły niezwykle mi się podobają:) no i koloryatyka tak bardzo moja:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też z chęcią się zapiszę, motylkowa poducha super:) a jak zachowuje się nadruk po praniu?

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się z wielką przyjemnością na te motylkowe cuda! Są przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :) - Motylki są niesamowite Bardzo mi się podobają Staję grzecznie w kolejce Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie http://rozanewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja się zgłaszam a banerek już gości na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  41. Alez cudne podusie. Przepiekne. Dopisuje sie do listy.

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie przygarnę podusię zrobioną przez Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudne, ustawiam się w dość już sporej kolejce :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. to i ja ustawiam sie w kolejeczce z nadzieja ze los sie do mnie uśmiechnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne motylki:) Również przyłączam się do zabawy
    Pozdrawiam
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne poduchy, zapisuję się :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. z chęcią wezmę udział w zabawie ;) a nóż się uda :D
    piękne rzeczy tworzysz ;)
    pozdrawiam ciepło
    dorota

    OdpowiedzUsuń
  48. Sliczne poduszki :) spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też się piszę na poduchę :) greems@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Pieknie! W poniedziałek zaczynam próby z nitro:)
    ada.opole@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. cokolwiek byś zrobiła będzie piękne:) a motylki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne poduchy. Cierpliwie stoję w kolejce z nutką nadziei na wygraną ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne te motylki, zapisuję się z ogromna przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jako "niezrzeszona" zapisuję się także... :-))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Super Ci to Damarku wychodzi jak wszystko spod Twojej łapki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Och, rozmarzyłam się! Przedłużam ogonek i zaobserwuję pilnie. Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Urocze motyli, bardzo chętnie stanę w kolejce po taki śliczności.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. przesliczne poszewki a w motylkach juz sie zakochalam. Ostatnio wymyslilam,ze zaslony w salonie beda wlasnie w motyle, wiec by mi pasowala idealnie :)a nuz sie uda ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnych jest mnóstwo,ale ja też spróbuję może mi się uda zdobyć podusię. Zmiany wyszły super, muszę powiedzieć że łączenie stylu nowoczesnego z elementami klasycznymi (np. budzik) wyszło ci rewelacyjnie, zazdroszczę ci takiego talentu bo ja tak nie potrafię. A tak na wszelki wypadek zostawiam adres m.mackiewicz84@gmail.com. Dla Mai buziaki

    OdpowiedzUsuń
  60. Piszę się i czekam :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Ojej ile chętnych :(
    No w sumie warto poczekać :)

    zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej, hej,
    jakie piękne poduszki, właśnie szukam poduszkowych inspiracji do biało-czarnego pokoju i natknęłam się na Twój blog, jeśli pozwolisz zapiszę się do kolejki chętnych, może uda się wygrać to cudo?!

    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się! Cudne poduszki.
    banerek na blogu: http://damawsalonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. poduszeczki są super. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam. Vivi22

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękności!
    Nieśmiało staje w kolejce:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne :) nie mogłam przejść obojętnie obok takich cudeniek :) Oczywiście staje w kolejce, liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Podusia w motyle jest urocza! Z tym większą przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. A dlaczego ja gdzieś przegapiłam takie cudowne Candy!!!???? Staje doi kolejki jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja się zapisuje :):) Motyki urocze :):)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. no to ja też ustawiam się w kolejce :) Poduszki sa cudne i szczerze powiedziawszy gdybym miała sama wybrać wzór to jak ten osiołek przy żłobach...

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam serdecznie.Właśnie dzisiaj znalazłam twojego bloga :-)Poduszki świetne dlatego się zapisuję :-)http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne poduchy. Zapisuję się bardzo chętnie a banerek na stronie
    domowe-pielesze.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. super candy, zapisuję się!:) w motylki jest cudna:)


    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Poduchy fantastyczne! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :D
    selfisi.blogspot.com
    pestka@op.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja również pokuszę sie :D
    piekne poduchy!

    entomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja sie ustawie w kolejeczce....:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne poduchy z transferem;)
    I ja przystanę zatem w tej dość pokaźnej kolejce;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne poduchy! Czemu nigdy nie widziałam ich wcześniej??
    Zgłaszam chęć udziału, a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się również do udziału.

    OdpowiedzUsuń
  84. Idealne candy dla mnie - wszak mój nick to właśnie łacińska nazwa motyla:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. to i ja się zapisuję :) jak miło, że tu trafiłam :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  86. A ja mam 30 akurat kolejne urodziny wiec takze zglaszam udzial :)
    annamarii@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też się zapisuję! Może w tym candy będę miała więcej szczęścia.
    Pozdrawiam
    Kamila
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga
    http://domnagorce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. CUDO!!!! Bardzo bardzo bym chciała taką śliczną poszeweczkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. Najzwyczajniej w świecie się zakochałam, więc dopisuję się do listy chętnych.
    Banerek na www.zuzumama-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne poduszki, chętnie się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. cudne te Twoje podusie:)
    już widzę swoją wymarzoną:)
    pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się i ja - bardzo chciałabym mieć taką "własną" podusię.. ;)
    pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudowności widzę, chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  94. A może do mnie uśmiechnie się szczęście?! Wskakuje do kolejki. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  95. Mniam, pyszne te poduszki:) Przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniałe Candy! Zgłoszę się i ja :)
    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Faniusie te podusie. Przylaczam sie wiec do kolejki.
    Pozdrawiam :)
    dusiap7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Zakochałam się w motylkach od pierwszego wejrzenia, może się poszczęści, bo ja z 13-tego :) Jak nie to poproszę o przepis. papillon
    kasia-1971@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękne poduszki, a że jestem ich fanką-dołączam się do zabawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. oj smacznie by się spało na takiej podusi :))

    ustawiam się w kolejce, a że bloga nie posiadam, zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. mojej mamusi na pewno by się bardzo spodobały:-)więc może mi się poszczęści:-)
    magdalenap4@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. już mam pomysł na to, co mogłoby się znaleźć na poszewce!!

    podlinkowałam na: http://velvetowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Idealne,super:)z chęcią bym je przygarła:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Przyszłam tu od Laurentino i zaglądam co tu dobrego u Ciebie..., a tu wszystko dobre i piękne:)
    Cuda robisz i jeszcze piszesz, że łatwo.. No..., nie tak łatwo... Motylki przygarnęłabym z wielką chęcią:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuje się i ja na przygarnięcie podusi:) Podobają mi się wszytskie, ślicznie je czarujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Przepiękne poduchy!!! z ogromną przyjemnością się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudne poduchy. Motylkowa the best :) ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo chętnie przyłączę się do Twojego Candy- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  109. ale konkurencja!:):):)dołączam:) i zapraszam tez na candy do siebie:)-moje pierwsze:)http://www.lovingit.pl/2012/07/pierwsze-candy-w-lovingitpl.html

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale długiiii ogonek!!! Staję na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam się w kolejce:) Banerek dodany:)

    OdpowiedzUsuń
  112. staję i ja:) www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. i ja staję w kolejce :) banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  114. W motylki, oczywiście, że w motylki:) Poproszę o dopisanie i uwzględnienie:)
    Wieszam co trzeba.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja dołączam się do ochów i achów :) Ślicznie tu u Ciebie! Z chęcią przygarnęłabym Twoje cudeńko :) Gdzie można znaleźć Twoje podusie w sprzedaży? Pozdrawiam cieplutko
    Marzena (marzena.pysz@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękne poszewki. Staję więc w kolejce. Może do mnie przyfruną motylki?

    Pozdrawiam,

    http://ozdobyziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam serdecznie jestem zachwycona blogiem bardzo mi się podoba :)
    Biorę udział bo poszeweczki są śliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Ahh te motylki :) pięknie by taka podusia u mnie na parapecie wyglądała. Ustawiam się zatem w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Hej :) przyłączam się do zabawy. Uwielbiam motyle są nie samowite i piękne.
    Dla mnie mają szczególne znaczenie, symbolizują kogoś kto niedawno odszedł na zawsze z mojego życia i moich bliskich i już nigdy nie powróci. Ale takie jest nasze życie i to co nieuniknione nas nie ominie. Zawsze kiedy widzę motylka myślę o Nim i mam wrażenie, że jest gdzieś w pobliżu, dając Nam znak że gdzieś tam myśli o nas.
    DominikaMat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. witam:) chęcią przyłączę sie do zabawy;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Poducha cudna ... stanę sobie w tej dłłłłłuuugiej kolejce ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczne poduszki a motylkowa mmm... miodzio :) Bardzo chętnie wskakuję do tej długiej kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Również się zgłaszam, stanę grzecznie w kolejce, może przyjdzie moja kolej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://miabstraccion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudnie tu u Ciebie, tak słonecznie. Wspaniałe poduszki, dla mnie transfer to ciągle czarna magia, wiem jak zrobić, ale za nic mi się to nie udaje, dziś chyba pójdę kupić Nitro innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękne poduszki:0
    zgłaszam sie :)
    karcia334@wp.pl
    również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się :)
    Obserwuję a banerek jest na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  128. Jak zobaczyłam tą poszewkę od razu wyobraziłam sobie ją w mojej sypialni.... rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się, bo te motyle są cudne!
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  131. zgłaszam się, chętnie przygarnę motylki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. no i jak tu nie ustawić się w kolejce? no to stoję grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgłaszam się obiema łapkami! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja takze chciałabym zglosic swoj udział w Candy :D Poszewki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Moje szanse są znikome przy tej ilości chętnych, ale zgłaszam się bo szkoda by było nie spróbować :) Cudowne poszewki!

    OdpowiedzUsuń
  136. Śliczne prace! Oczami wyobraźni już widzę tą poduszkę na mojej kanapie;)Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudne podusie :) zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  138. o jaka dluga lista osob chetnych :)
    ale tez sie wpiszę :) nie pwoeim bylby to neizly prezent dla mojej siostry na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  139. choć kolejka spora to próbuję!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam swój udział :)
    obserwuję jako: Kaja:)
    Bloga nie posiadam ,ale maila-owszem :) kajeczka@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja tez zgłaszam swój udział... A podoba mi się nie tylko podusia...

    OdpowiedzUsuń
  142. Poduszki są śliczne ale motylki urocze i zawsze przypominające letni dni...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja obowiązkowo się zapisuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne cukierasy i bardzo inspirujący blog ;) Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  145. No pięknie,ta kolejka nie ma końca!! Ale może jakimś cudem mi się poszczęści :) Staję i ja :)
    Buziaki
    J.

    OdpowiedzUsuń
  146. Też się zapisuję.
    Banerek i info: http://my-candys.blogspot.com/2012/07/konkurs-093.html
    Zapraszam również na moje candy: http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  147. Piękne są wszystkie Twoje poduchy! Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce. A nuż się poszczęści... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  148. cudeńka tworzysz, to i ja na ostatni dzwonek się dołączam do zabawy:))
    a baner na moim blogu (może szczęście dopisze, kto wie:> )
    benkowo.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  149. I ja nie mogę się oprzeć, z nadzieją staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam :), Moniuszek monikamielke@mielke.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Witaj!
    Wszystkie są piękne, ale z motylami ma swój letni urok. Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie - również poduszkowe :-)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  151. Same cudowności Ci wychodzą, więc ja również ustawiam się w kolejce. Może szczęście mi dopisze? Banerek wylądował już na www.domowa-dlubalnia.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  152. zapisuję się na candy :)
    Nie mogę coś dodać Twojego bloga do obserwowanych, nie wiem czemu, próbowałam już kilka razy i coś się nie chce. No ale tak czy inaczej wiernym czytelnikiem jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  153. zapisuję się do candy
    Baner http://ja-czyli-ada.blogspot.com/
    e- mail darkmona7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Ufff......strasznie długa kolejka, ale nie ma się co dziwić bo poduszki są wspaniałe i z miłą chęcią zobaczyłabym je na swojej kanapie.

    OdpowiedzUsuń
  155. zapisuję się i ja :) poduszka będzie "dziecięca" (piszę "będzie", bo przecież musi nadejść taki dzień, że i ja coś wygram, i czuję, że to będzie właśnie ten ;) emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  156. ja również nieśmiało zgłaszam chęć udziału w konkursie:)
    Póki co bloga nie prowadzę ale maila posiadam: sklorek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. I ja chętnie dopiszę się do tej kolejeczki...
    Podusie są cudne jestem pełna podziwu, że można uszyć takie cudo!
    Mi szycie jakoś nie wychodzi :-(

    Zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  158. Super pomysł na prezent dla nas :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  159. piękna poduszka :)
    blog robi super pierwsze wrażenie, już zapisują do ulubionych i biegnę go przeglądać :)
    bloga nie prowadzę, mój mail: inthenesve@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Zapisuję się również. Podobają mi się motyle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Zdążyłam się dopisać na ostatnią chwilę, może będę miała szczęście i dostanę prezent urodzinowy? :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Cudowne poduchy. Jak tu przejść obojętnie i nie spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Jejku Jejku!
    Z ogromną chęcią się zapisuję jeśli można! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  164. Hallo,

    fantastische Kissen!...Lg Ines

    OdpowiedzUsuń
  165. Ojj baardzo mi się podobają poszeweczki:)

    OdpowiedzUsuń
  166. Koło takiego "łakocia" nie można przejść obojętnie:))).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  167. Moze zalapie sie choc w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Jestem :)
    Może w ostatniej chwili, ale jeszcze się wyrobiłam. :)
    banerek na blogu http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Zdyszana wbiegam do kolejki na ostatnią chwilę ;) Po poszewkę się ustawiam :)

    Banerek tutaj: http://chatazodzysku.blogspot.com/
    Dobrego czasu życzę!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  170. O rety jakie piękności ! Bardzo się ciesze ,że tu trafiłam !
    Ustawiam się z nadzieją na końcu kolejki ...
    paniwdomu@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Zgłaszam się :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Cudowne motyle. Stanę na końcu ogonka:)
    Zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. W ostatniej chwili jeszcze i ja się zgłoszę :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  174. zgłaszam się

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń