wtorek, 10 lipca 2012

Majkowe królestwo


Witajcie :)
Dziś mała premiera pokoju, którego do tej pory tu nie zamieszczałam, bo po prostu nie nadawał się do pokazania. Na szczęście to już przeszłość, pokój przeszedł remont generalny i zmienił się nie do poznania.
Pokoik jest nieduży (8 mkw.), dlatego ilość mebli ograniczona jest do niezbędnego minimum, tak żeby zostało jak najwięcej miejsca do zabawy.
Chciałam, żeby było kolorowo i wesoło, ale jednocześnie bez efektu "przeładowania".
Właścicielka jest zadowolona, a to chyba najważniejsze :))












Brakuje jeszcze stoliczka i całej oprawy kącika do rysowania.


Miłego dnia :)


52 komentarze:

  1. Zakochałam się w obrazku znad łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoj, zazdroszczę właścicielce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu ślicznie :-) I widzę cotton lightsy, które też niedługo do mnie zawitają :-) Podoba mi się poducha w paski i dywanik :-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prezentuje się pokoik

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutki jak i sama właścicielka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, jasny i delikatny pokoik;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pokoik! Leciutko, zwiewnie, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne pokoik, skandynawskie klimaty, od razu widać, że mieszka tam mała dama - i nie potrzeba na to tony różu:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy pokoik! jasny i radosny, czyli w sam raz dla małej damy. Piękny obrazeczek nad łóżkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jaśniutki pokoik,ogólnie wszystko bardzo fajnie dobrane i przemyślane. Muszę Ci powiedzieć,że niesamowicie podoba mi się podłoga.SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie :) W sam raz dla małej dziewczynki. A łóżko jest z Ikei?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak łóżko jest z Ikei :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pokoik :) Jasno i z kolorami, tak sobie wyobrażam pokoje dla maluchów, nic nie zagraca przestrzeni, wręcz przeciwnie świetne miejsce do koncentracji i kreatywności.

    Ślicznie!!

    Piękna ta poduszka z kotkiem, urzekła mnie, pewnie sama szyłaś, zdolniacho!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Poduszkę szyłam sama :)

      Usuń
  13. jejku jak przepięknie!:)
    wspaniale! nic dodać nic ująć:)
    dywanik cudny, poduchy, te włóczki i łóżeczko:)
    no cudnie cudnie!
    spisałaś się:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzyłaś przecudne królestwo dla swojej księżniczki. Wszystko idealnie zgrane, jest świeżo i delikatnie. Piękne obrazki i lampioniki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miód-Malina.... prosto i elegancko... tak lubię.... i po cichu zazdroszczę...:-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie, jako dziecko byłabym zachwycona... W sumie, teraz też :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny i taki jaśniutki. Idealny dla małej królewny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny pokoik, kolorowy ale bardzo stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny! taki delikatny, dziewczęcy... Nic dziwnego, że właścicielka zachwycona:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim pokoiku mieszkają szczęśliwe dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy będzie to duże zboczenie, jeśli napiszę, że sama chętnie zamieszkałabym w takim pokoiku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zboczenie :) Przyznam, że sama chętnie w nim przesiaduję, na co słyszę: "mamo, to mój pokój jeŚt" :)))

      Usuń
  22. śliczny pokoik :) bardzo mi się podoba, ja również planuję małe zmiany w pokoju dziecięcym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonały....łóżko idealne...wzdycham do niego...mam nadzieję że jak Wiki do niego dorośnie to jeszcze będą w sprzedaży...Cottony rewelacyjne...obrazek nad łóżkiem, poduszki, dywanik...wyszło wspaniale:)))
    Powiedz mi czy okno jest z trzech czy z dwóch tafli???:)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)) Okno jest z dwóch jednakowych tafli, zajmuje prawie całą szerokość pokoju, taki on wielki :))

      Usuń
  24. No i wyszedł uroczo. Pokażę córce bo się spodziewa dziecka i chciała inspiracji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny, jasny, kolorowy.... Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny pokoik - chętnie wprowadziłabym się do niego;) Śliczne , pastelowe kolorki - lekko i dziecięco ! Podobają misie te kolorowe pomponiki na karniszu - super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, przytulny, widać gustowną rękę ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny pokoik. Najbardziej podoba mi się łóżeczko.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle - uroczo, subtelnie, z pomysłem, oryginalnie...

    Przepiękny pokój przepięknej Mai:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Damarku... powzdycham sobie i oczy naciesze... przepieknie to sobie wymyslilas... no i pieknie pokazalas :))))
    BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tu pierwszy raz i już widzę,że jest pięknie. Cudny, taki przejrzysty pokoik i super zdjęcia. Będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pokoik, delikatny, dziewczęcy ale nie przesłodzony :) Poducha z kotem, świetna, i te pompony...

    OdpowiedzUsuń
  33. doskonały pokój. w obliczu zalewającej nas kiczowatości i innej tandety zrobiłaś kawał dobrej roboty GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd ta podusia w paski?

      Usuń
    2. Dziękuję, poduszkę uszyłam z materiału kupionego w ikei :)

      Usuń
  34. Stworzyłaś cudny pokoik małej królewnie....

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja się tu zabłąkałam pod taką piękną cyferkę :)))
    no i tak rozglądałam się po kątach i przyjemnie tu bardzo :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. poducha kotek jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny pokoik-delikatny, wszystko idealnie wycelowane:)Brawo dla mamy za urządzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. małe pokoiki są bardziej przytulne;)

    OdpowiedzUsuń
  39. pokój S U U U P E R! Skąd taki fajny dywanik?

    OdpowiedzUsuń