środa, 25 lipca 2012

Jadalnia


Przede wszystkim dziękuję Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem, zadziałały bardzo motywująco... w wyniku czego prawie zupełnie porzuciłam naukę, a zajęłam się wymyślaniem nowych wymówek :)) Ale o tym innym razem.
Przyszedł czas, żeby pokazać moją nową jadalnię. Co prawda fragmenty przemycałam już wcześniej, ale dziś będzie w całej okazałości. Koncepcji tej części pokoju było wiele. Dla mnie zestawem idealnym byłby ten stół + 4 x Eames plastic chair, ale ponieważ cena krzeseł bardzo zaporowa, stanęło na dużo tańszych.
Ostatecznie jestem zadowolona z efektu, a te z Was, które miały okazję widzieć poprzednią wersję, wiedzą że zmiana jest ogromna.


Podstawka na biżuterię to zakup z giełdy staroci. 
Ostatnio szukając czegoś w szafce natknęłam się na cyferki od zegara, który był wcześniej nad stołem, wykorzystałam je do dekoracji w różnych miejscach mieszkania.


Miłego wieczoru :)))


46 komentarzy:

  1. Oh la la!:)cudowna jadalnia, zreszta wiesz o tym jakie mam zdanie:):):)pozdrawiam cieplo:)super dodatki, urzekla mnie buteleczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jadalnia...jak zawsze jasno i delikatnie;)) piękne dodatki...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie!!!! Jadalnia to SKANDYNAWIA pełną gębą, jestem pod ogromnym wrażeniem. Masz ogromne wyczucie smaku, bo wnętrze choc w bieli i czerni jest bardzo ciepłe i przytulne i co najwazniejsze - NIEPRZEŁADOWANE!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna ta Twoja jadalnia, a krzesełka bardzo efektowne:)
    i biały stół - marzenie:)))
    przepięknie. nie wychodziłabym z niej chyba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jadalnia! Mój faworyt tej aranżacji to stół:)Ostatnie zdjęcie też bardzo przypadło mi do gustu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie:) Tylko w niej przebywać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. rześko u ciebie, świeżo, zachęca do posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST CUDNIE, STÓŁ JEST PIĘKNY a wszystkie dodatki idealnie dopasowałaś. Każdy szczegół przemyślany w najdrobniejszym calu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak,tak stół jest PIĘKNY!! Właśnie dzisiaj zachwycałam się bardzo podobnym w Ikea,bardzo mi się spodobał,zwłaszcza te nogi :))Cała jadalnia wygląda super i nie mogę się napatrzeć na Twoją podłogę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, stół jest właśnie z Ikea, to była miłość od pierwszego wejrzenia :))

      Usuń
  10. Biegnę pokazać te piękne wnętrza teściom aby im udowodnić, że moja ukochana biel wcale nie musi kojarzyć się wyłącznie ze.... szpitalem... Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha możesz też dodać, że teraz w szpitalach dominuje zielony :)))

      Usuń
  11. Biel i czerń świetne jak zawsze :)
    Będzie na pewno pysznie w takiej jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPIEKNIE :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Stół jest fantastyczny....kącik przeszedł dużą zmianę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadalnia prezentuje się znakomicie, piękne zdjęcia i ta podstawka na biżuterię.
    Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jak ładnie podpisane segregatory. Ja trochę porządku u siebie z papierami zrobiłam, ale nie wygląda to tak ładnie jak u Ciebie.
    Strasznie fajne to Twoje mieszkanko. Mój Pan G. ciągle marudzi, że za dużo białego już u nas... Eh:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo mi się podoba! choć wydaje mi się, że bardziej "po mojemu" byłoby, gdyby za stołem był fragment (pas) czarnej ściany :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba brak mi odwagi na czarną ścianę, chociaż myślę o pomalowaniu drzwi w przedpokoju czarną farbą tablicową (ups...mój mąż się chyba załamie :))

      Usuń
  17. Booahhh........... SWIETNIE! Niesamowicie pieknie kochana! Ta biel! A tam Eames! I tak wszystko cudnie skomponowalas. Stol? Znam go? Czy to nowosc? Ma sliczne nozki.
    Ja tez wlasnie czatuje na nozki od mojego stolu, bo jeszcze nie sa biale, ale chyba beda. :)

    No slicznoty dzisiaj pokazalas!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagi, uczę się od najlepszych :)) Stół jest z Ikea, w planach był zupełnie inny, ale jak zobaczyłam ten - przepadłam :)

      Usuń
  18. Pięknie, dużo bieli tak jak lubię :) Motyle w ramkach super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie bajecznie Damar!! Cudny stół i dodatki.
    Pozdrawiam cieplutko
    J.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna - taka jasna i świeża. Zaczynam przekonywać się do połączeń b&w i zakochuję się w takim zestawieniu :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie!!!Biały!! mój ulubiony!!! Ja też właśnie walczę z jadalnią: biały stół i złamane beżem i miętą pokrowce na krzesła - szyją się :) pochwalę się już niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny kącik,w ogóle Twoje mieszkanie jest piękne,jest tak lekko,świeżo,ale też z lekkim pazurkiem czerni...no po prostu wnętrza na medal:)))Ściskam Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kącik, czysto, jasno i przyjemnie. Zawsze wyczarujesz coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie - jestem zachwycona, lekko, świeżo , cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jadalnia cudna, kolory ponadczasowe. Fajnie wszystko dobrałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie u Ciebie... coraz piękniej... :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. damarku, ja należę do tego grona, ktoremu stara twa jadalnia zgrzytała, o czym zreszta wiedzialaś, bo nie raz i nie dwa ci o tym mowiłam. tym bardziej teraz jestem zachwycona, ukontentowana niezwykle, że szklane i chromowane ustąpiło miejsca tej bieli w komplecie niezwykłym. przepieknie!!!!!!
    a co do czerni, u mnie jest jej teraz baaaardzo dużo!
    buziakuję cie pourlopowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Jolu, wiem :) Mi też zgrzytała, dlatego konieczne były zmiany :)
      Buziaki :***

      Usuń
  28. White is the new black :-)
    Jest ślicznie, tak łagodnie. Bardzo mi się podoba surowa podstawka na biżuterię, która świetnie kontrastuje z tym wygładzonym kącikiem :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam!B&W w Twoim wydaniu mnie urzeka!Powoli pracuję nad swoim wydaniem B&W-zupełnie oszalałam na punkcie tego zestawienia:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, katalogowo, jak z obrazka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnim czasem strasznie podobają mi się przestrzenie z przewagą bieli :) Piękna ta Twoja jadalnia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zachwycam się tak jak na deccorii:)) jest pięknie, bardzo mi się Twoje wnętrze podoba, jest jasno, białe mebelki no i panele, które też posiadam i uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. ohhh jak cudnie!! ten remont idzie w cudowną stronę!! podoba mi się pomysł z literkami z zegara! zwłaszcza ta "13" z posta powyżej! Twój przedpokój też piękny, ale jak przeczytałam, że chcesz białą cegłę to ... zaniemówiłam! u nas też była w planach, na razie są białe ściany... zobaczymy co z tego wyjdzie! ;-)) pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, jak ślicznie-urządzone z niesamowitym smakiem. Baaardzo zdolna z Ciebie osóbka:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. przecudne rzeczy na tym blogu widzę :)
    i szlak trafia powiedzenie, że tylko nudne kobiety mają sterylnie czyste domy :)
    pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak pięknie i jak skandynawsko :)To jednak najbardziej eleganckie połączenie kolorów.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. CIOCIE KLOCIE z KIELC są zachwycone w szczególności drobiazgami jakie widać na zdjęciach. Same mają bzika na takim punkcie i uwielbiaj buszować po giełdach starocie. Dlatego zapraszamy do nas na FB! co prawda dopiero się rozkręcamy, ale warto!

    OdpowiedzUsuń