sobota, 9 czerwca 2012

Lampa


Witajcie!
 Dziś chciałam pokazać Wam lampę, którą kupiłam jakiś czas temu w TkMaxx. Często będąc w tym sklepie biorę coś do ręki, chodzę z tym po sklepie i zastanawiam się czy mi to potrzebne, gdzie to postawię itd., po czym odkładam na półkę. Kiedy wrócę zdecydowana na zakup, okazuje się, że już tego nie ma. Tym razem było jednak inaczej, gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że bez niej nie wyjdę. Ze znalezieniem dla niej odpowiedniego miejsca też nie miałam problemu, już dłuższy czas rozglądałam się za lampą na tą komodę. Górna lampa ze środka pokoju powędruje nad stół, dlatego przyda się więcej oświetlenia punktowego.

 

Jak widać przekwitnięte piwonie zastępowane są nowymi, tym razem przywiezionymi z działki rodziców.


Pozdrawiam :)))

29 komentarzy:

  1. lampa wpasowała się idealnie w to zestawienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta lampka! Przypomina mi Ikeowską Barometr, o której myślę już od jakiegoś czasu ;) Ehhhh... Bardzo żałuję, że we Francji nie ma TKMaxx.. Pozdrawiam Cię gorąco i życzę pięknego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podłogową Barometer też posiadam i bardzo lubię :) Również miłego weekendu życzę :))

      Usuń
  3. Fantastyczna ta lampa!!! idealnie się wpasowała;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna lampa.. cudownie się komponuje, widzę, że w Twojej ikei są świeczniki srebrne we Wro brak, przynajmniej jak ja byłam.

    Co do tkmaxx, uwielbiam!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lampa... i znowu przypomina mi się lampa z tkmaxxx, której nie kupiłam, czego do dziś żałuję, teraz już też wiem, że nie można odkładać niczego z powrotem!
    pa, marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sympatyczna lampa fajnie wkomponowała się w ten kącik.

    OdpowiedzUsuń
  7. lampa wspaniala, tez lubie zagladac do TKMAXX, maja cudne dekoracje za niewielkie pieniadze, zaluje buddy, ktorego nie kupilam, bo sie nie moglam zdecydowac czy na pewno bedzie pasowal...ale jeszcze go kiedys upoluje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na buddę też poluję, jednak wszystkie figurki z TkMaxx są dla mnie za duże :)

      Usuń
  8. Lampka super i fajnie komponuje się na komodzie. Szkoda, że w moich rejonach nie ma TkMaxx...Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta lampa. Od dawna marzy mi się taka na biurko.

    Pozdrawiam :))
    fumbeldee.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampka świetna !! Wpasowala się idealnie w dekoracje na komodzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka prosta a jaka piękna lampka :)

    Dziś też przyniosłam piwonie :0 ... pozazdrościłam Wam :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetna:) u mnie również lapma z TKmaxxa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie lampy, jednak nie mam swojego biurka co powoduje,że ciągle nie mam takowej...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie takie lampy najlepiej wyglądają na biurku, niestety ja też go nie mam, więc wylądowała na komodzie :))

      Usuń
  14. Ha kochana!Lampa cud miód ;) no i latarenka też super ;) Mieszkamy w różnych krajach a mamy te same rzeczy i to o dziwo nie z Ikea ;) Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że istnieją sieciówki :)))

      Usuń
  15. bardzo fajna lampa, pokaż proszę białą ścianę i nowa podłogę:), choć ciut

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie zawsze jest idealnie.. i tak prosto i pięknie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. lampa strasznie mi się podoba. Też bym takiej z ręki nie wypuściła, tylko, że niestety w moi TK takiej nie znalazłam:(((

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do udziału w naszym foto-konkursie, wystarczy przesłać zdjęcie małego łobuziaka podczas wyczyniania psot :)
    Po więcej szczegółów zapraszam tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/06/konkurs-na-najlepszego-obuziaka.html

    Z góry przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest zajefajna !!! a te sliczne zdjecia w ramkach... ach :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna lampa tak jak i całe mieszkanie. Od dzisiaj będę systematycznie odwiedzać ten blog, bo jest na co popatrzeć. Gratuluję pięknego mieszkanka :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna lampka i śliczna aranżacja...

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  22. piwonią aż u mnie zapachnialo
    info : musiałam zmienic adres bloga:

    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń