wtorek, 29 maja 2012

Maj na balkonie


Witajcie po długiej przerwie :)

Maj zbliża się ku końcowi, a mi nie udało się umieścić jeszcze ani jednego posta w tym miesiącu. Poza tym mam straszne zaległości na Waszych blogach, które powoli staram się nadrabiać. Realne życie wciągnęło mnie na dobre i na blogowanie niestety zabrakło czasu.
Od kilku tygodni trwa u nas remont, którego końca mam wrażenie nie widać. Niestety efektami nie mogę się jeszcze pochwalić, więc póki co kilka ujęć balkonu, który dopiero dziś zyskał ostateczny wygląd.


W tym roku króluje biała bakopa i pelargonie, nie mogło też zabraknąć lawendy.


Słonecznik to prezent na Dzień Matki od mojej córeczki :)


 Pozdrawiam Was serdecznie :)

35 komentarzy:

  1. Witaj, piękny balkonik,oprócz kwiatów nie mogło zabraknąć Twoich cudnych poduch.
    Bardzo jestem ciekawa jaki to remoncik macie i efektu oczywiście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Remont całkiem spory, od podłóg, przez ściany, po nowe meble, co z tego wyjdzie zobaczymy :)

      Usuń
  2. Oj już myślałam, że Cię zamurowali w jakimś pokoju! ;)
    Piękne migawki, pogoda dopisała i u mnie na balkonie robi się przytulniej:D
    Ta deseczka mnie urzekła, brak u mnie talentu do takich drobiazgów:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, prawie zabetonowali w podłodze ;)Do deseczki nie trzeba talentu, raczej trochę cierpliwości :))

      Usuń
  3. super blog :)
    piękny balkon!!!
    piękne mieszkanie!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ukwiecony balkon i uwielbiane przeze mnie Twoje poduchy prezentują się również super:)Ciekawa jestem Twoich remontów, już się nie doczekam efektów!:)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że i ja czekam na efekt końcowy, ale to jeszcze trochę potrwa :))

      Usuń
  5. Jak ładnie! Jaki piękny słonecznik! Masz jakieś tajne sposoby na niego? Bo mój wygląda jak anorektyk :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonecznik mam od 3 dni i jeszcze nie zdążyłam go zamęczyć (niestety jestem kwiatowym killerem) :)) Ale chyba lubi mieć wilgotno, bo dziś rano trochę przywiądł.

      Usuń
  6. Cudny balkon :) W przedpokoju zakochałam się jakiś czas temu, kiedy pojawił się na deccorii, teraz jestem zachwycona balkonem. Czekam na efekty remontu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  7. Balkon uroczy :) Każdemu czasem zdarza się okres, że nie ma czasu (lub ochoty) na blogowanie.. Ważne, że wróciłaś :) Bardzo się cieszę, że jesteś! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że tak długich przerw już nie będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo wieeelka szkoda:)
      Zaglądałam i zaglądałam. Myślałam, że może coś przeoczyłam :P
      Miło znów się u Ciebie gościć :)
      Zapraszam na candy, może znów Ci się poszczęści :)
      :*

      Usuń
    2. A mi miło gościć Ciebie :) Idę się zapisać i nadrobić zaległości :))

      Usuń
  9. Balkon pięknie wygląda ! Remonty to fakt bywają uciążliwe ale za to jakie efekty:)Teraz czas na relaks;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za te wszyskie białe kwiatki na blakonie - uwielbiam :)
    Post w maju, zaliczony na 5+ :D hihihi
    Dobrej nocy,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ba.lkon urzekający tylko siąść i odpoczywać.Teraz czas na trochę relaksu, więc zapraszam do zabawy, która czaka na Ciebie na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie Kachna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

      Usuń
  12. o ja remont?? a u Ciebie tak pięknie było, to jak będzie!! strach się bać :D

    Wracaj do nas z nowym lokum pod 13stką, czekam!!! hihi

    Buźka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że ładniej :))

      Usuń
  13. też lubię bacopę a tabliczka z napisem relaks jest świetna!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. taki spokój na tym balkonie..super !

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)) Rzeczywiście gdzieś zniknęłaś i choć nie zawsze zostawiam ślad po sobie to jestem fanką Twojego blogaska :)) Ja również remontuję i muszę powiedzieć że jest to pracochłonne i wykańczające zajęcie....Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło czyta się takie słowa :)) Ja mam już dość remontów, a do końca jeszcze daleko :)

      Usuń
  16. Ojejku jak pięknie:) Wygląda jak ogród a nie balkon:))) jest tak zielono i przytulnie:) i ta poducha z motylem.. podoba mi się oj bardzo
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha w takim razie to najmniejszy ogród jaki widziałam :) Dziękuję :))

      Usuń
  17. Cudnie :)
    Nic tylko wyłożyć się tam z ciekawą książką i kubkiem czegoś dobrego....
    Pozdrawiam ciepło
    J.

    OdpowiedzUsuń
  18. uuu, ale tu ładnie u Ciebie !!!! Zostaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pelargonie, mam hopla na punkcie kwiatów właśnie zbieram zdjęcia żeby umieścić coś na decco, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz bardziej lubię kwiaty, tylko jeszcze brak mi do nich ręki :)
      Czekam na zdjęcia :)

      Usuń
  20. bakopę uwielbiam jak i wszystko co Twoje

    OdpowiedzUsuń