wtorek, 3 kwietnia 2012

Galeria

Witajcie 

Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem, cieszę się że podobają się Wam moje wytwory.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzę, bo poduszka  ONE WAY wystąpi i dziś :)

Jakiś czas temu wspominałam o rozbudowie przedpokojowej galerii, jak zwykle wykonanie przeciągnęło się w czasie, ale wczoraj udało nam się  dodać kilka ramek i obecnie wygląda to tak:



 Zawisł też wieszczek, który ostatnio wpadł mi w ręce:



Jak było wcześniej można zobaczyć TUTAJ


Miłego dnia :)

34 komentarze:

  1. Galeria ładnie się rozbudowała :)
    Lubię te Twoje kontrasty bardzo, a latarnia z Ikei świetnie tu pasuje! Ilekroć na nią patrzę u Ciebie, mam ochotę sprawić sobie taką samą ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny przedpokój!!
    Zwykle bywa tak że nie wiadomo co z tym pomieszczeniem zrobić. Galeria wypadła świetnie, a wieszak jest cudny.

    Pozdrawiam
    W.

    PS. Zając mi znajomy bo taki sam siedzi u mnie tylko ma inna wstążeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mój zając po przeróbce oczywiście :)

      Usuń
  3. U nas w przedpokoju również mini galeryjka. ;)
    Te rameczki to ja owszem bardzo,o wieszaczku nie wspomnę...
    Czy Pani również tak ma, że chwilka musi upłynąć zanim Pan Mąż będzie mógł absolutnie wszystko (bezkarnie!) na nim powiesić?
    U nas okres kwarantanny dla niektórych rzeczy chwilkę trwa ;) potem już hulaj dusza!
    pozdrawiam serdecznie,
    dziki lokator z bezmeldunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha u nas kwarantanna krótka bardzo, już wczoraj mąż znalazł zastosowanie dla wieszaczka i powiesił na nim czapkę :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie! I poduszka wpisuje się w klimat!
    Co do rozbudowy galerii to u mnie tez dłuuugo takie rzeczy trwają ;)

    Pozdrawiam :)
    PS. Ja szykuję wiosenną odsłonę sypialni, ale może za 2 dni się uda w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczaiłam, że wszystko swoje odleżeć musi :)
      Wiosenną sypialnię chętnie zobaczę :)

      Usuń
  5. Śliczna galeria, poduszka pasuje :) Poza tym śliczny wieszak i jak Joasia wyżej zauważyła cudny zydelek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie! a podusia jest cudowna!!!! Moje galerie tez rosna mam jedna w kolorze czarnym a druga w bialym... zdjec nigdy nie brak ale kurka wodna ilez tych ramek mozna kupowac;-) no i tak rosna latami, troche tu troche tu;-)))
    Buziaki przesylam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też planuję jeszcze jedną galerię w pokoju, tylko pewnie na wykonanie trochę poczekam :)

      Usuń
  7. Slicznie...dostrzegłam w oddali kosteczki z napisem FAMILY - rewelacja!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i świetnie ...można sie tylko powtarzać ;)- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ławeczka jest cudowna!! I białe gałeczki - czad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam dziś na tego bloga i nie mogę się oderwać :)
    Piękne zdjęcia! zaczynam obserwować :)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Galeria prezentuje się teraz świetnie. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia:)A jakby galerię pociągnąć jeszcze delikatnie w dół-też by było fajnie:)A poduszki mogą być w każdym Twoim poście-jestem absolutnie ich fanką!:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie przedpokojowe galeria i sama planuję taką u siebie w przyszłości, na razie zbieram ramki :)
    Ten wieszaczek cudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta decha z tymi gałeczkami jest śliczna a stołeczek ławeczka - bardzo mi sie podoba!Wszystko urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz mieszkanko :)
    Kolory na ścianach takie jak lubię.
    Najbardziej podoba mi się wieszaczek z galeczkami literkowymi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Galeria bardzo ładna, ale moje serce i tak skradł zajączek widoczny na jednym ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te rameczki i kosteczki z literkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wyglada! Dobrze ulozone ranmki. W ogole przedpokoj bardzo udany, laweczka i poduszka daja TEN klimat.

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  18. hello,

    you habe a very lovely home.

    hugs Conny

    OdpowiedzUsuń
  19. Galeria wygląda naprawdę świetnie. Ja mam to jeszcze przed sobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ten przedpokojowy kącik :)
    Wieszaczek super,no i ta ławeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak fajnie! świetnie zagospodarowałaś przedpokój!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka dni temu trafiłam na ten blog i cały czas jestem pod dużym wrażeniem. Moje kolory, styl i klimat. Poza tym, ja również wprowadziłam się do mieszkania "z odzysku" i zmieniam je powoli, niestety bardzo powoli... no i niektóre elementy - choć sama wybrałabym inne - muszą zostać (np. podłoga).
    Przedpokój wygląda pięknie, ale mam pytanie: gdzie trzymacie kurtki i buty. Ja mam czteroosobową rodzinę i mam wrażenie, że przedpokój zalewa fala ww. rzeczy. Do tego mąż i syn to straszni bałaganiarze... Będę wdzięczna za jakąś podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję welminko :) Z drugiej strony przedpokoju mamy dużą szafę wnękową i szafkę na buty, które również zostały po poprzednikach. Jeszcze szukam na nie pomysłu, dlatego na razie ich nie pokazuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję:-) Czekam na kolejne, piękne inspiracje...

      Usuń
  23. Bardzo podoba mi się zestawienie dodatków i spójny efekt, jaki osiągnęłaś, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny. Właśnie taki kolor mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń