sobota, 4 lutego 2012

Paski i grochy

Witajcie :)

Jak radzicie sobie z mrozami? Ja jako straszny zmarzlak cierpię niemiłosiernie, wyjścia na zewnątrz ograniczam do minimum, a po powrocie konieczna jest gorąca herbata na rozgrzanie. Mam nadzieję, że sprawdzą się prognozy i wkrótce zrobi się trochę cieplej :)


Ostatnio podoba mi się łączenie różnych deseni, dlatego do moich paskowych poduch dołączyły grochy. Nowa poduszka powstała...z kuchennej ścierki :) Do łask powróciła też ręcznie malowana poduszka z motylem.


Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze.
Przyjemnej soboty :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo podoba mi się ten mix!
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy zachwycające;-)
    Wszystkie, ale ta z motylem urzekła mnie szczególnie.
    Świetny efekt dało to połączenie wzorów.
    Też mam nadzieję, że mrozy wkrótce się skończą.
    Pora na wiosnę;-)))
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chce takie poduchy!!!!!!!skąd się takie bierze te grochy aj cudne noa motylowa obłedna. no i dodatkowo w moich ukochanych kolorkach. normalnie czuje zazdrość... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BigMama materiał w grochy to ścierka z Tk Maxx :)

      Usuń
  4. Piękne poduchy, aż trudno uwierzyć że motyl ręcznie malowany. Uwielbiam paski i kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ręcznie malowana!? serio? jest boska:) całe zestawienie poduchowe jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie i moje ulubione kolory- biel i czerń- super!!!
    Mrozy potworne obecnie -22 :( tęsknię za długimi spacerami...
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się duet paski-kropki....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Że też taki miks wyglądać może tak genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki piękne a jak zimno też siedzę głównie w chałupie ;) Co nie znaczy, że nie marznę, no ale mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak ładnie u Ciebie! uwielbiam tu zaglądać, szukać inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ślicznie skomponowałaś te poduchy:) podoba mi się! kto by pomyślał , że połączenie grochów, pasków i motyla da taki niesamowity efekt:) poduchy śliczne:))) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. bingo! a ja zawsze myślałam ,że grochy i paski się "gryzą" , tutaj jest dowód na to ,że nic bardziej mylnego!

    OdpowiedzUsuń
  13. tak pięknie, tak świeżo. miks bardzo udany. u mnie też owad w końcu na komodzie zagościł. także piękny, choć jeszcze oprawy ostatecznej nie ma skończonej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no no, wyrazy uznania Damarku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mróz jest suuuuuuuuuuuuuuuuuper!! O niebo lepszy niż zimowo-jesienna plucha:)
    Piękne te poduchy, Nie spodziewałam się, że czarne dodatki tak fajnie wyglądają:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne poduszeczki w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie tam u Ciebie:) Poducha z motylem jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, piękne trio ;) trafnie dobrane motywy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. połączenie kropek i pasków świetne a motylek wraz z nim tworzy udany komplet!jestem tu pierwszy raz i biegnę pobuszować u Ciebie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny design w Twoim mieszkaniu! u mnie przy maluchu biel wytrzymałaby moze kwadrans :):) podziwiam Twoje wnętrza :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też podobają się takie różnorodne desenie - pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na moje urodzinowe candy:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń