poniedziałek, 2 stycznia 2012

:)

Witam Was w 2012 roku :))

Mam nadzieję, że miło spędziliście Sylwestra? My powitaliśmy Nowy Rok kameralnie w gronie znajomych :)

 Dzisiejszy post może mało adekwatny, bo jeszcze o tematyce świąteczno-prezentowej. Jednak muszę się pochwalić upominkami od dwóch fajnych dziewczyn, które poznałam dzięki deccorii :))


Ściereczka w łosie i serduszko od Izy (inessy) nadały świąteczny klimat mojej kuchni :)


Przesyłkę od Kasi (kaan) odebrałam dopiero dzisiaj, a w niej znalazłam min. śliczną poduchę, która już leży na kanapie...


...i urocze włóczkowe broszki :)) Dziękuję Wam kochane bardzo za te prezenty :)))


Życzę wszystkim zaglądającym do mnie tego co najlepsze w nowym roku, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności :)



12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyłącznie miłych niespodzianek w 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku!
    piękne podarki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęściara- takie ładne prezenty!
    wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne prezenty:) poduszka zachwycajacac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak... niespodzianki...
    Piękne prezenty dostałaś :) A na Nowy Rok życzę Ci co najmniej takiej kreatywności i pomysłowości, jak w roku ubiegłym :) I wielu, wielu wspaniałych ludzi obok...

    OdpowiedzUsuń
  8. damarku :))) i ja się cieszę ale i żałuje ze nie mam takich zdolnych łapek jak Ty no i Kasia piękną poduchę uszyła dla Ciebie :))
    Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku damarku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna podusia! wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, merry

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!
    Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  11. dla Ciebie również
    szczęśliwego Nowego Roku :) !!!

    OdpowiedzUsuń