czwartek, 5 stycznia 2012

Łazienkowe detale

Nasza łazienka niedawno przeszła mały remont. Kafle zostały po poprzednikach i zdecydowaliśmy się ich nie ruszać, choć w planach było przemalowanie ich na biało, całą resztę wymieniliśmy. Całość nie nadaje się jeszcze do pokazania, ponieważ nie wszystko jest skończone, dlatego dziś dzielę się tylko detalami :)


Wiele z Was pyta skąd biorę wzory na poduszki. Część jest mojego pomysłu, natomiast wiele ciekawych wzorów można znaleźć TUTAJ

Pozdrawiam i życzę Wam miłego długiego weekendu :)))

10 komentarzy:

  1. Witaj!!

    Moje klimaty królują u Ciebie:))) Będę zaglądać:)) Poduchy świetne, tez powoli żegnam krateczkę u siebie i już szukam pomysłów na nowe poduchy , kilka zgapię od Ciebie:)))

    Patti

    P.S. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwoscia czekam na calosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. och szarości! jeszcze nie pokazałaś nam łazienki, ale już wiem, że mi się podoba ;] uwielbiam szary i grafit i wszystkie jego wcielenia. bardzo jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Detale bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienkowe klimaty...mmm...kolorki już mnie zachęcają:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Detale śliczne!!Całośc chętnie bym obejrzała!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Parafrazując społeczeństwo: LUBIĘ TO!
    :) U mnie jest podobnie- łazienka po poprzednich właścicielach nie jest najgorsza i tylko przydałoby się od biedu trochę detali, ale wciąż nie mogę się zabrać za jej urządzanie.
    Dzięki za bodziec!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Damarku, migawki zachęcające, dlatego czekam na więcej :)
    Szczęścia w Nowym Roku życzę i pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. A i ja do cierpliwych nie należę...poszczułaś Kochana...teraz musisz działać i nam tu całość pokazywać...inspirujesz!!:)

    Milutko wpaść i powzdychać:)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń