czwartek, 12 stycznia 2012

Łazienka w całości


W końcu udało mi się skończyć łazienkę. Przemalowałam kosze, wymieniłam wieszaki na ręczniki i mogę uznać, że jest gotowa :) 
Łazienka jest mikroskopijnych rozmiarów, dlatego zależało mi żeby była jasna i dobrze oświetlona, a także żeby jak najmniej rzeczy stało na wierzchu, dzięki czemu wyda się większa. Mam nadzieję, że się udało :)



Półeczki zakrywają paskudną rurę grzejną :)



A tak wyglądała łazienka przed remontem :)


Pozdrawiam ciepło :))

27 komentarzy:

  1. Łazienka malutka, ale ma okno i to jej wielka zaleta;-)
    Ładna jest;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety łazienka nie ma okna :( W lustrze odbijają się drzwi :)

      Usuń
  2. Super zmiana:) moja lazienka rowniez bedzie malutka i bede musiala dobrze sie zastanowic aby wszystko bylo dobrze dopasowane i bylo miejsce na kazda rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo elegancko i subtelnie. Trochę farby i dobre pomysły mogą zdziałać cuda:))))
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem baaardzo baardzo sie udalo!:-)) super, delikatnie, jasniutko!

    Syl:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. zmiana zaliczona do udanych. fajne te szare koszyczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zmiana. Niby drobiazgi, niby niewiele, a łazienka nie do poznania :) jest elegancka i gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przemiana! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo na korzysc! To co, ze mala? Ladnie, przytulnie i ze smakiem. I jasno!!!!! Podoba misie! ;)

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się szare dodatki, łazienka wygląda świeżo i bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaśniutko,elegancko i ślicznie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jasne wnętrza i Twoja łazienka jest najlepszym dowodem, że nawet małe wnętrza rozjaśnione dekoracjami sprawiają wrażenie przestronnych. A dodatki są super. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się udało i to jeszcze jak:) Piękna i jaśniutka czyli tak jak lubię!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim wszystkiego dobrego z okazji piatku 13-go :)
    Zmiany bardzo pozytywne :) Lazienka stala sie elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna metamorfoza, teraz to prawdziwa łazienka z klasą! i nigdy bym się nie spodziewała, że szare dodatki mogą tak dobrze współgrać z beżowymi kafelkami.
    A lampki mam w łazience takie same:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Damarku, super wyszło. Te dwie małe półeczki bardzo przypadły mi do gustu i też chyba takie sobie sprawię :) Moja łazienka jest jeszcze mniejsza! Wyobrażasz sobie? ;) Mam nadzieję, że niedługo wkońcu dodam zdjęcia na Deccorii, ale wciąż jest niewykończona :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW...jeszcze mniejsza, myślałam że to niemożliwe :) Czekam Kasiu na zdjęcia :))

      Usuń
  16. ŁAZIENKA WYSZŁA WSPANIALE!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. udało sie jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyszła świetnie, jasna i subtelna, dobry wybór te szare dodatki, chociaz ja za szarym nieprzepadam u mnie tez wrkradł się do łazienki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie damarku podziwiam nieustannie :))) masz nowoczesna, elegancka, jaśniutką, nietuzinkowa i z klasa łazienkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam tu przypadkiem i bardzo się z tego cieszę, wyczytałam, że jesteśmy krajankami. Fantastyczna przemiana łazienki. Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie u Ciebie,będę zaglądać,rewelacyjna apteczka!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi sie podoba -extra efekt. Jasno i czyściutko,nie przeładowana dodatkami. Poleczki obłędne :-)0

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna aranżacja łazienki, bardzo mi się podoba, rewelacyjny gust ;) mam podobnie rozstawioną, tyle że po lewej mam kabinę prysznicową, ale walk in (na zamówienie od glass house), nie podobają mi się te brodziki, są za wysokie moim zdaniem ;) pozdrawiam serdecznie, świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łazienkę chyba mamy taką samą :p Ile metrów kwadratowych ma Twoja łazienka? Nasza ma 2,5 m2 i wciąż się zastanawiamy między prysznicem a wanną.

    ania-konrad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń