piątek, 23 grudnia 2011

Na dzień przed...


...chciałam Wam pokazać ostatnią porcję świątecznych dekoracji.
Niestety ze względu na moją córeczkę nasza choinka tonie w plastiku, ale mam nadzieję że w przyszłym roku będzie już żywa, piękna, wymarzona :)




I jeszcze kolejne prezenty, które uszyłam w ostatnich dniach :)

Pszczółka dla mojej Mai :)

Owieczka dla Emilki :)

Życzę Wam zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w rodzinnej atmosferze :)))

Pozdrawiam świątecznie :)

18 komentarzy:

  1. Zdrowych, pogodnych Świąt życzę!klimacik u Ciebie idealny!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Atmosfera świąteczna, pięknie udekorowane... Aż chce się posiedzieć i popodziwiać :)
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia!
    Ściskam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki, mam słabość do maskotek-szczególnie tych ręcznie robionych. Wnętrze bardzo miłe i te poduchy! Pozdrawiam serdecznie. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek z tekstem This is your LIFE - mnie zachwycił w szczególności! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,i dla Was zdrowych,pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.

    Choinka piękna,taka bujna,co z tego,że sztuczna,u Nas też chyba taka będzie,Trudno :) Ważne aby była kolorowa i aby dzieci się z niej cieszyły,bo to jest najważniejsze.

    p.s.cudne zabawki uszyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie u Was:) dziękuję za życzenia i również życzę spokojnych, wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt,
    dużo uśmiechu,
    miłości, radości,
    szczęścia i wrażliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne !
    Wesołych Świąt !
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie u Ciebie:) Wesolych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. MIeszkanie wygląda pięknie na święta.Prezenciki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale u tu u ciebie... prezenty za pewnie ucieszą:)
    Tobie również życzę cudownych, rodzinnych Świąt!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owieczka jest genialna i mimo wieku sama bym taką chciała dostać :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie też wszystkiego, co najlepsze, spokojnych i rodzinnych świąt, spełnienia najskrytszych marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne pluszaki!
    Spokojnych i pogodnych Swiat dla Ciebie i Twojej Rodzinki!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciepło i przyjemnie u Ciebie na blogu. Dodałam do obserwowanych i będę zaglądać częściej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda damarku wyczarowują Twoje zdolne łapki :)))
    Maja po prostu idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak sobie biegam po Twoim blogu i dotarłam do tego posta i buzia mi się ucieszyła na widok ramki :) Mam taką samą tylko z tym tekstem po polsku :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń