poniedziałek, 5 grudnia 2011

Coraz bliżej Święta...

...choć, mimo usilnych starań centrów handlowych i rozgłośni radiowych, ja jeszcze nie czuję tej atmosfery. Dekoracje świąteczne pojawiają się u mnie bardzo powoli, o bombkach i choince nawet nie myślę.


 

Chciałam Wam podziękować za liczny udział w Candy, zupełnie nie spodziewałam się takiej frekwencji, tym bardziej mnie to cieszy. Przypominam, że zapisy trwają do jutra, a losowanie odbędzie się w środę.

Życzę Wam miłego dnia mimo tej paskudnej pogody :)

14 komentarzy:

  1. ale fajniutkie te twoje ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja widzac Twoje ozdoby - nooo to mnie bierze!
    Sliczne te kostki no i modrzew!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja juz mam w glowie prawie gotowe co i jak....ale tylko w głowie...za wczesnie nie ma co robić, do świąt sie zdąży znudzić...

    I dla Ciebie miłego - buziaki Damarku

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tu przypadkiem i pozwolisz, że zostanę na dłużej...pięknie tu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też do wczoraj nie myślałam o dekoracjach i też niespecjalnie u mnie w okolicy było widać jakiekolwiek dekoracje czy nawet lampki na wystawach sklepowych, jednak mikołajki robią swoje i już dziś widziałam gdzieniegdzie jakieś świąteczne akcenty, najfajniejszy to chyba choinka w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne detale, kostki rewelacyjne:-) Pozdrawiam cieplo:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Damarku , napisz na adres wzgodziezsoba@interia.pl....

    Buziaki i bogatego Mikołaja

    OdpowiedzUsuń
  8. Kostki z foremką to bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tak samo z tym klimatem w tym roku ale powolutku, powolutku:-))) U Ciebie juz slicznie!
    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dagmarku...u Ciebie ta kropla czerwieni piękna...jak wszystkie inne Twoje cudeńka! Postawię w tym roku na czerwień , a co! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracje prześliczne, u mnie jeszcze słabo, pewnie z braku czasu pojawią się tuż przed wigilią

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy za wynikami :)
    Reniferki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pomysły na poduchy! Takie oryginalne, proste i piękne :) pozdrawiam cieplutko. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli odwiedzisz mój blog. http://niteczkowyczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń