poniedziałek, 14 listopada 2011

Poniedziałek

Jak Wam minął weekend?
Bo mi rodzinnie i bardzo, bardzo leniwie. Zaplanowałam sobie na te dni mnóstwo rzeczy, a nie zrobiłam prawie nic. Ale dziś od rana zakasałam rękawy i nadrabiam zaległości. 


W ramach poweekendowych porządków, bo takie są u mnie koniecznością, jak zwykle trochę poprzestawiałam i pozmieniałam. Z niedzielnej wyprawy na giełdę staroci przytargałam metalowy kosz, który służy jako gazetnik.



 
Powolutku zaczynam przygotowywać się też do nadchodzących świąt, choć na razie to tylko szukanie inspiracji i przeglądanie tego co oferują nam sklepy.

Życzę Wam miłego początku tygodnia :))

4 komentarze:

  1. OO u nas weekend byl bardzo relaksujacy, spacery i targ staroci a dzis tez od rana nadrabiam zaleglosci w sprzataniu itd.:-) koszyk na gezetki trafil sie swietny! a kosteczki "happy" i te z numerkami wowowowowow sa swietne!!!! Pozdrawiam cieplutko i milego tygodnia:-)

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie :-) Koszyk świetny :-)
    Mam taką samą lampę z IKEI - uwielbiam ją, do czytania jest idealna :-)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie piękny rogacz! miłość od pierwszego wejrzenia! ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna poducha! Przytulnie tu u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń