wtorek, 29 listopada 2011

Kalendarz adwentowy inaczej

W tym roku po raz pierwszy zrobiłam kalendarz adwentowy. Niestety taki ze słodkościami nie sprawdziłby się u nas, moje dziecko uznałoby, że to co się w nim znajduje należy spożyć w ciągu 24 godzin, a nie dni. Dlatego powstał kalendarz poduszkowy. Upływające dni będzie odliczała mała kokardka na agrafce.



Miło mi, że chętnie bierzecie udział w moim candy. Postaram się dotrzeć w najbliższych dniach na Wasze blogi.
Pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. wiesz , że cudne...WIESZ...jak wszystko co z Twoich rąk....

    OdpowiedzUsuń
  2. Damarku rewelacyjny podusia ............

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia cudowna, pomysl pierwsza klasa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW !!!!!!!!!!!!WOW!!!!!!!!!!!!!WOW!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł :) chętnie bym ją zobaczyła u siebie na kanapie!

    dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - powodują uśmiech nawet w tak ponury i zimny dzień jak dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z tymi slodyczami,to u mnie tez by tak bylo,ze w ciagu 24 godzin zjedzone.Twoje poduszki urocze,a ta adwentowa bardzo,bardzo pomyslowa.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł i poduszka świetne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny ten Twój kalendarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny pomysł 0ryginalny;)bardzo ciekawy kalendarz;)pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam już na Deccorii i tutaj też:) Super pomysł:D
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł!!! Oj kusisz, żeby usiąść do maszyny jeszcze dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy, cieszę się że poduszka się spodobała :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękniejszego kalendarza adwentowego jeszcze nie widziałdam damarku :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny pomysł, a przy tym jak efektownie się prezentuje.
    Zapraszam na moje candy:)
    Pozdrawiam serdecznie, A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Damarku ;) Znamy się poniekąd z Deccorii ;) i przypadkiem trafiłam na Twój blog. Napewno będę stałym bywalcem. Pomysł na kalendarz adwentowy godny zgapienia :) Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł jest super, podusia wyszła ślicznie:)
    Czekam na kolejny wpis z niecierpliwością..

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, kolejna podusia w Twoim wykonaniu i doskonały pomysł na kalendarz :)

    Ja dzięki ogłoszonemu przez Ciebie candy trafiłam do Ciebie i bardzo mnie to cieszy, ponieważ bardzo mi się tu u Ciebie podoba.
    Już mam Twój blog w ulubionych.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Poducha świetna! Takiego kalendarza jeszcze nie widziałam ;) i przyznam, że jest cudny ;)

    Zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny, pomysłowy kalendarz;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna podusia. :)Cały blog masz piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o, a to jeden z ciekawszych pomysłów, jakie ost. widziałam. gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny pomysł, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń