czwartek, 24 listopada 2011

Candy

Obiecałam niespodziankę, więc jest. Ogłaszam swoje pierwsze candy. Długo się nad tym zastanawiałam, bo zaawansowaną blogerką nie jestem, stwierdziłam jednak, że zbliżające się Święta będą dobrą okazją do obdarowania kogoś z Was małym upominkiem. Nie ukrywam, że przy okazji chętnie poznam osoby, które do mnie zaglądają, a dotychczas nie pozostawiły po sobie śladu.
Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.
Do wygrania jest zrobiona przeze mnie poszewka w śnieżynki i świecznik na tealight.
Zapisy trwają do 6 grudnia.


 Zasady uczestnictwa takie jak wszędzie:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem, wyrażając tym samym chęć wzięcia udziału w losowaniu,
  2. podlinkować powyższe zdjęcie na swoim blogu,
  3. w przypadku braku bloga, pozostawić swój e-mail.
  
Zapraszam i pozdrawiam serdecznie :)

110 komentarzy:

  1. Witam bardzo serdecznie,
    ja spróbuję a nóż się uda.

    Gorące pozdrowienia

    Asia
    asialepka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia. Ja podglądam Cię tutaj i na deccoria.pl :)) noszę się z zamiarem założenia blogu ale jakoś nie mam odwagi się zebrać...
    Pozdrawiam Kasia "JKDBZ"
    kaska.czajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też nie może zabraknąć, ale nie wiem za bardzo jak "podlinkowac "zdjęcie czyjeś...(jak mi pospowiesz jak chętnie to zrobię )

    pisze się i ja ....

    Pozdrawiam....

    zawsze pod ogromnym wrażeniem Twoich poduszek jestem ....

    OdpowiedzUsuń
  4. zarówno podusia jak i świecznik są przepiekne i ja się wpisze....:)
    sylwia161077@gmail.com

    pozdrawiam ciepło:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. U ła,ale podusia!Już ją widzę u siebie na święta :D Staję w szeregu,może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  6. o matuchno!!! jakie śliczności damarku!!!
    nie wiem o co tu chosi ale po prostu to jest przesliczne!! mi tez napisz koniecznie jak podlinkowac ;)))
    Buziaczki Kochana zdolniacho :****
    inessa7@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja też... ja też... ja też ... chciałabym... chciała...Jak zwykle piękna Twa twórczość Miszczu...buziaki :-) :-) :-) a.ksiezniak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. podusia pierwsza klasa, muszę ją mieć ;)I świecznik oczywiście też
    qsz2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności, więc ustawiam sie w kolejce:) Pierwszy raz tu jestem,a le napewno będę odwiedzać regularnie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością się zapisuję:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkie poduszki, twoja jest cudna, więc ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i będę zaglądać
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    mail katlis2202@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie tu u Ciebie i na pewno będę częściej do Ciebie zaglądać. Zapisuję się również do zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpisuję się szybciutko :-)
    Pozdrawiam ciepło
    Ola (aadam77@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również ustawiam się w kolejce po te wspaniałości;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknośći :) fajnie by było jakbym je miała :) Zdolniacha jesteś mega :) pozdrawiam
    zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. a witam :) więc jedną z osób odwiedzających jestem i ja i chętnie wezmę udział w losowaniu. Zapraszam również do siebie na candy niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  18. z checią ustawiam sie w kolejce:))cieszę sie,ze odnalazlam taki fajny blog;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. Prześliczna poszewka.

    OdpowiedzUsuń
  20. wskakuję do kolejki i chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super poszewka ,wiec i ja sie zapisuje.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny prezent przygotowałaś :) oczywiście staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj:) pięknie tutaj u Ciebie!:) zapisuję się na candy! będę odwiedzać często:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej piękna poszewka :-) nie mogę przejść obok niej obojętnie więc z nadzieją do kolejki się ustawiam :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam ;)
    Sympatyczny zestaw ;)
    Oczami duszy już widzę u siebie tą piękną poduchę i do tego świecznik w ukochanym motywie serca ;)
    Pozdrawiam
    Magda
    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja jestem chętna na takie cuda:)
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by nie chciał taki cudeniek? :) Zapisałam się, banerek podlinkowany. Pozostaje trzymać kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak tu się oprzeć takiej ślicznej poszewce:)
    Zapisuję się oczywiście i zapraszam do siebie na Candy:
    www.wsepii.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. poszewka jest EKSTRA:)
    ustawiam się w kolejce;)
    pozdrawiam;)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, chętnie bym przygarnęła :
    Aniakopinke@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja staje po te słodkości i liczę na szczęście;-)))
    Piękne cukierasy rozdajesz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne... ustawiam się z nadzieję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie i ja sie grzecznie ustawiam w kolejce :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się! Nie mogę przecież przejść obojętnie koło takich cukierasków.
    Pozdrawiam serdecznie. A

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce po te cuda i cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Ciebie!!:) Miłego dnia i spokojnego czasu Adwentu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. poduszki to moja słabość :) Twoja jest prześliczna i po prostu nadziwić się nie mogę, że chcesz ją komuś sprezentować :)) klasnę uszami, jeśli szczęście uśmiechnie się do mnie ;)
    nie ukrywam, że candy zwabiło mnie na Twojego bloga, ale chyba w sumie to właśnie takie zabawy pozwalają innym dotrzec do różnych blogów :) pozwolisz że dołączę do grona podglądaczy? :)
    p.s. zapraszam też do mnie na candy, troszkę mniej świąteczne :)
    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Poducha piękna.... Do mojej nowej-starej sypialni idealna... Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach, przytulic się do takiej poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudną nagrodę dla nas przygotowałaś, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna podusia.
    Pozdrawiam - kw31@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Poszewka jest cudna, z wielką chęcią się zapisuję:)
    Ps. Zapraszam również do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna poszewka, z wielką przyjemnością stałabym się jej właścicielką ;-). Pozdrawiam, Agnieszka vel zalesinka

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ piękności tutaj :) Ustawiam się w długaśnej kolejce i trzymam kciukasy, a nuż może się uda.
    Mikołajkowo (bo już niebawem :) pozdrawiam i maila swojego zostawiam
    Agnieszka

    bardzoczarnakotka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie...
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam fioła na punkcie poduszek a te są przepiękne!!!! Piękności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach śliczności takie więc też się bawię;)
    Zapraszam przy okazji na moje podusiowe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz jestem u Ciebie, ale nie ostatni - tak tu u Ciebie klimatycznie :) No i nie umiem się oprzeć i muszę wziąć udział w candy - może mi się poszczęści i będę mięć piękną gwiazdkową podusię :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też staję w kolejce, bo poduchy wszelakie kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna poszewka :) z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja za to biorę udział w różnego rodzaju candy, aby zostać zauważona. Zapraszam się na mojego bloga.
    Poza tym podusia przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie zaszkodzi mi spróbować,więc zapisuję się i szczęścia mego,na śnieżynkową podusię spróbuję:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Po takie śliczności to i ja chętnie wyciągam rączki i grzecznie ustawiam się w kolejce ;o)

    Pozdrawiam gorąco ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne prezenty przygotowałaś! Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojoj, cudna poszewka!:) i świecznik! dopisuję się koniecznie.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja właśnie jestem na etapie myślenia o uszyciu ładnych poduszek do salonu;)
    Te twoje nadają się w sam raz:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Po takie wspaniałości i ja się zapisuję.
    joasia691@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  61. jakie piękne prezenty! i to w kolorach które pasują do mojej sypialni......
    ustawiam się w kolejce i zapraszam na mojego raczkującego dopiero bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Podusie normalnie zwalają z nóg, bardzo by mi się przydały zwłaszcza ze swiezo urzadzam mieszkanko. Zapisuje się i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  64. Oh ! jakie śliczne słodkości :) z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak można by nie wsiąść udziału w tak słodkim candy, oczywiście się zgłaszam! ;)

    www.slodkotko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. No i prawie bym przegapila! Az dzisiaj odkrylam Twoje candy na innym blogu.
    Jezusiczkz, ta poducha jest przesliczna! Ojeju, moze bede miala szczescie. Nic, ustawiam sie!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuje się i czekam niecierpliwie na wynik:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem chetna na piekna poszewke :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna poszewka!
    Dołączam do kolejki chętnych. (;

    OdpowiedzUsuń
  70. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  71. Ależ cudności :) Wzgardzić nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  72. 13nastka zawsze była dla mnie szczęśliwa, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowne! :-) Oczywiście,że się zgłaszam! :-)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. i jeszcze ja się zgłaszam:) zapraszam też na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ależ ,cuda zapisuje sie i ide oglądać inne rzeczy wychodzace z pod Twoich zdolnych łapek

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudeńka!!
    Nie można przejść obojętnie, więc staję grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  77. pomóc Ci wypisywac karteczki ? hehe

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne :) Oczywiście zapisuję się
    http://recenzje-paulamore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudna podusia. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ustawiam się w kolejce;) super cukieraski:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. bardzo mi się podoba, oj fajniutko było by wygrać:)
    zapisuję się i pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja się zapisuję na te cudeńka :)
    Podlinkowane na moim "pudełku"
    http://pudelkoemi.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  83. Kolejka długachna, ale poczekam... może się doczekam i dostanę ślicznego Mikolaja.
    Pozdrawiam
    szparaga.alina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. A gdzies Ty sie ukrala z ta Twoja strona ze ja dopiero teraz Cie odkrylam ?! A jest na co popatrzec :)
    Poprosze rowniez o miejsce na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zapisuję się Damarku z miłą chęcią :)
    lipnicka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Wspaniały prezent, po który chętnie ustawię się w kolejce :)

    Zapraszam też na ostatni dzień mojego candy,
    pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  87. И я присоединяюсь
    http://by-marina-elanceva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczne candy, zapisuje sie oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Weszłam pierwszy raz, zobaczyłam tą śliczną podusię i świecznik i od razu się zapisuję. :) Już obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. I would like to play.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też wezmę udział w cudownej zabawie konkursowej! :)

    http://laurasoutache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojejuniu prawie przegapilam!!!!!!! ujjjj ale juz JESTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Piekna podusia!
    pozdrawiam cieplusio Syl.

    Linkuje u siebie pod Giveaways, Candy, Verlosungen!
    papapa

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale piękności więc i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Tak w ostatniej chwili po te cuda się stawiam..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Poduszka z gwiazdami jest piękna, chciałbym mieć to .......
    Kora

    OdpowiedzUsuń
  96. a ja to numer 101 :) Poducha cudna!!! Pozdrawiam i czekam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  97. No to ja chyba to 102 ;) Zapraszam rowniez na nasze trekkingowe candy. Pozdr.B

    OdpowiedzUsuń
  98. Очень красивая наволочка!!! Не огу пройти мимо. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. witaj damarku :) i ja spróbuję szczęścia... buziaki od Nowinki :)))
    jn152@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Oj chciałabym wygrać, zgłaszam się i spróbuję szczęścia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Przygotowałaś same piękności! :) Zgłaszam się z wielką chęcią :))

    OdpowiedzUsuń
  102. W ostatniej chwili jak to zwykle bywa zapisuję się na te cudowności:)))Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale numer...dzisiaj chyba 6ty!?!?!
    Jeszcze przez godzine?!?!

    Cudnie u Ciebie...pozwól ,że sie rozgoszcze:)

    W ogoneczku staję po cudownosci!!Kto wie...moze go zamykam!:)

    Pozdrowienia ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  104. zdążyłam jeszcze...?
    mam nadzieję, że tak...
    chyba będę ostatnia,,, :)

    OdpowiedzUsuń
  105. thats so sweet.
    I love it.

    hugs Conny

    OdpowiedzUsuń